۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:15

ایمان صادقی اعلام کرد؛ شیدکـــو بـــزرگ تریـــن و تخصصـــی تریـــن تــولیـــد کننـــده تجهیـــــزات آمــوزشــــی در کشـــــور می باشد/ محصولات شرکت شیدکو به بیش از ۴۵۰۰ مرکز آموزشی درسراسر ایران ارائه می شود/ مهمترین محصول شیدکو تخته وایت‌بورد مغناطیسی در ۴ مدل متنوع است

11:0322۰
مدیر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات شرکت شیدکو گفت : شیدکـــو به عنوان بـــزرگ تریـــن و تخصصـــی تریـــن تــولیـــد کننـــده تجهیـــــزات آمــوزشــــی در کشـــــور تولید کننده تخته وایت‌بورد مغناطیسی در ۴ مدل متنوع ، صندلی‌های آموزشی، ماژیک پرمننت و ماژیک وایت‌بورد می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، ایمان صادقی مدیر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات شرکت شیدکو اظهارداشت :  کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو به عنوان یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده تجهیزات آموزشی دانشگاهی و مدرسه ای در کشور توانسته است با تکیه بر دانش تخصصی و بیش از ۴ دهه تجربه، بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در حوزه تجهیزات و لوازم آموزشی و اداری ویژه دانشگاه ها و مدارس، طراحی و به بازار عرضه نماید.

صادقی با شاره به اینکه شیدکو در مسکو و دوبی دفتر فروش دارد و به تازگی هم مذاکراتی پیرامون صادرات به غرب آفریقا هم داشته‌، تصریح کرد : کارخانه شیدکو از ۲۵ سال پیش تاکنون در حوزه تولید تجهیزات آموزشی فعالیت می‌کند. درواقع ما یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات آموزشی در کشورهستیم که علاوه بر تامین نیاز داخل، محصولاتمان به خارج از کشور از جمله خاورمیانه، حوزه CIS (روسیه، ارمنستان، آذربایجان و…) صادر می‌شود.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/237_wldbqam.jpg

مدیر دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات شرکت شیدکو ادامه داد : شرکت شیدکو با تولید و عرضه ی طیف گسترده ای از انواع کالاهای آموزشی نظیر تابلوهای آموزشی نوشتاری تخته وایت برد شیدکو (تابلو وایت برد – تابلو پایه دار)، مبلمان مدارس، مبلمان دانشگاهی برای کلاس های درس، تجهیزات نوشتاری دانشگاهی و مدارس (ماژیک شیدکو)، تجهیزات کتابخانه ای، تریبون استاد و …، با طرح و مدل های متنوع و زیبا، نیازهای این قشر از جامعه را تأمین نموده و توانسته تجربه ای لذت بخش از نوآوری و کیفیت را در فرآیند یادگیری برای مصرف کنندگان تداعی کند.

وی با اشاره به اینکه محصولات و تجهیزات تولیدی شرکت شیدکو  به اکثر محیط های آموزشی کشور، مدارس، دانشگاه ها و حتی مؤسسات آموزشی ارائه می شود، ابرازداشت : محصولات تجهیزات آموزشی شرکت شیدکو با طرح های نوآور و با کیفیت، مطابق با استانداردهای صنعتی و اصول ارگونومی آموزشی، تجربه لذت بخشی را برای کاربران به وجود می آورد و موجب ارتقای سطح فرآیند یادگیری در کلاس های درس در مدارس و دانشگاه ها می شود.

صادقی با اشاره به اینکه محصولات و خدمت رسانی شیدکو به دانش آموزان و دانشجویان در مدارس، دانشگاه ها، مراکز اداری، شرکت ها در بیش از ۴۵۰۰ مرکز آموزشی ارائه نموده ،عنوان داشت : محصولات و تجهیزات آموزشی در کارخانه شیدکو با استفاده از بهترین تیم تخصصی، استانداردهای بین المللی، ماشین آلات پیشرفته و همچنین طرح های خلاقانه، جدید و زیبا، طراحی و تولید شده اند. هم اکنون این شرکت محصولات و خدمت رسانی به دانش آموزان و دانشجویان در مدارس، دانشگاه ها، مراکز اداری، شرکت ها و … را در بیش از ۷۰ مرکز آموزشی ارائه نموده است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین محصول ما تخته وایت‌بورد مغناطیسی است که در ۴ مدل متنوع تولید می‌شود. شیتکو به لحاظ تنوع و تیراژ تولید بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده است. ورق‌های بکار برده شده در تخته وایت‌بورد وارداتی و استاندارد CE اروپا را دارد.

صادقی درخصوص دیگر محصولات شیدکو هم بیان داشت : محصولات دیگر شیدکو صندلی فایبرگلاس ، میز نقشه کشی و میز مهندسی و ماژیک وایت برد  با جوهر آلمانی است که طول نوشتاری بالایی دارد و قابلیت پاک شدن بسیار راحتی دارد. همچنین، با ممنوعیت واردات و حمایت از تولیدکنندگان، کارخانه شیتکو توانست خط تولید خود را توسعه دهد و در تمامی استان‌های کشور عاملیت فروش داریم.

اطلاعات تماس :

آدرس دفتر اصفهان: شهرک ولی عصر – خیابان بانو علویّه همایونی – ساختمان شیدکو

تلفن :

۰۳۱-۳۶۶۳۸۰۸۸-۸۹

آدرس دفتر تهران: چهار دانگه- شهرک صنعتی چهاردانگه – منطقه صنعتی سهند – دفتر شیدکو

تلفن :

۰۹۱۲۹۳۴۳۳۴۲

۰۲۱۸۸۴۹۴۰۱۱    |     ۰۲۱۸۸۴۹۴۲۵۷آدرس کارخانه شیدکو: اصفهان، شهرک صنعتی نجف آباد ۲ ، کارخانه شیدکو

سایت : 

shidco.org

اینستاگرام :

shidco.ir

محصولات :

 

اطلاعات بیشتر

 

 

اطلاعات بیشتر

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=9162

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند