۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
09:14

علیرضا نعمت‌بخش اعلام کرد؛ سرای زرگر باشی تخصصی‌ترین مجموعه طلا جواهر نقره زیورآلات و سایر فلزات گرانبها در اصفهان می باشد/ سرای زرگرباشی اصفهان با معماری سنتی ، مدرن‌ترین فضاهای فروش جواهرات در کشور را دارد/ مجموعه سرای زرباشی در ۵ ماه آینده افتتاح خواهد شد

03:2411۰
مالک و سرمایه‌گزار سرای زرگرباشی گفت : سرای زرگرباشی اصفهان به عنوان مجتمعی در شهر اصفهان توسط شرکت پایا سازه نقش جهان ساخته و راه‌اندازی شده و به طور تخصصی در زمینه طلا، جواهر، نقره و زیورالات به فعالیت می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، علیرضا نعمت‌بخش مالک و سرمایه‌گزار سرای زرگرباشی اظهارداشت : سرای زرگرباشی اصفهان به عنوان مجتمعی در شهر اصفهان توسط شرکت پایا سازه نقش جهان ساخته و راه‌اندازی شده و به طور تخصصی در زمینه طلا، جواهر، نقره و زیورالات به فعالیت می‌پردازد.

وی تصریح کرد :  موقعیت این مجتمع تجاری درخیابان علامه مجلسی، حد فاصل میدان امام علی (سبزه میدان) و چهارراه ابن سینا واقع شده و قطعا  درآینده‌ نبض صنعت طلا، جواهر و نقره اصفهان را به دست خواهد گرفت.

نعمت‌بخش عنوان داشت : ما درهفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها، ماشین آلات اصفهان قسمتی را بعنوان زرگرخانه در نظر گرفته‌ایم که ابزارآلات قدیمی که بیش از صدسال در این حوزه کاربرد داشته‌اند، به نمایش گذاشته‌ایم. این ابزارآلات قدیمی مربوط به زمانی است که زیورآلات طلا را قطعه قطعه با دست ساخته و مونتاژ می‌کردند و کالاهای فاخر و ماندگاری را بجای گذاشتند.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0023_bmvxqky.jpg

سرمایه‌گزار سرای زرگرباشی افزود : یکی از مهمترین امکانات واحدهای فروش طلا، جواهر و نقره در مجموعه سرای زرگرباشی دستگاه اولتراسونیک جهت شستشوی جواهرات در نظر گرفته شده و تمامی واحدها مجهز به این دستگاه هستند و به امید خدا در حال حاضر مراحل پایانی نازک‌کاری و تحویل ۸۹ واحد به خریداران را پشت سر می‌گذاریم و مجموعه در ۵ ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص ویژگی‌های سرای زرگرباشی اصفهان هم ابرازداشت : از جمله ویژگی‌های سرای زرگرباشی اصفهان می‌توان برخورداری از بام سبز، رستوران ، کافی شاپ و اتاق مادر و کودک، نزدیک بودن به مسجد جامع و عالی قاپو اشاره کرد، که تمامی این فضاها به رفاه بیشتر فعالین و ماندگاری بیشتر مشتریان در مجموعه کمک می‌کند. همچنین دیگر وِیژگی ممتاز سرای زرگرباشی توجه ویژه‌ای آن به معماری سنتی و درعین حال مدرن‌ترین فضاهای فروش جواهرات در کشور می باشد.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0022_dqfeogd.jpg

نعمت‌بخش خاطرنشان کرد: این مجموعه در نزدیکی بازار طلا، جواهر و نقره سبزه میدان اصفهان نیز قرار دارد. سبزه میدان در کنار بازار طلای میدان نقش جهان، چهارباغ عباسی و خیابان وحید، یکی از نام‌آشناترین بازارهای طلای ایران بوده و برای فعالیت فروشندگان و تولیدکنندگان طلا، جواهر و نقره در شهر اصفهان بسیار مناسب است.

وی درخصوص امکانات زرگرباشی اصفهان هم تاکیدکرد: داشتن سیستم اعلام سرقت، تشخیص چهره و اطفای حریق در هر واحد و پارکینگ اختصای از دیگر امکانات و ویژگی‌های بارزمجموعه سرای زرگرباشی اصفهان به شمار می‌روند و ما برای رفاه حال مالکین واحدها و مشتریان مجموعه، دو دستگاه پله ثابت، دو دستگاه پله برقی و دو دستگاه آسانسور نیز در نظر گرفته ایم.

نعمت‌بخش بیان داشت : یکی از مشکلات عمده مجموعه‌های تجاری ضعف در ارائه خدمات اینترنتی و سیستم تهویه مطبوع است. در سرای زرگرباشی اصفهان، مالکین واحدها به طور دائمی می‌توانند از خدمات اینترنت وایرلس استفاده کنند. در بام سبز مجموعه، صفحات خورشید درنظرگرفته شده واین صفحات وظیفه تامین برق اضطراری مجموعه را در صورت قطع برق بر عهده دارند.

وی درپایان سخنان خود در مورد ساعت کاری مجموعه زرگرباشی اصفهان گفت: این مجموعه در ایام هفته از ساعت ۹ صبح تا ۴  بعد از ظهر و پنجشنبه‌ها از ۹ تا ۱۱ صبح آماده بازدید علاقمندان می باشد.

آدرس: اصفهان، خیابان علامه مجلسی، بعد از زیرگذر امام علی (ع)، کوچه بابا حسین

تلفن:
۰۹۱۳۲۰۲۰۱۶۸
۰۹۱۳۴۴۷۱۸۳۳

سایت :

sarayezargarbashi.com

اینستاگرام :

saraye_zargarbashi

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=9137

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند