۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
11:07

المپیک پاریس| لحظه‌ به لحظه با عملکرد کاروان ایران؛ در انتظار ۲ مدال برنز

04:008۰
به گزارش میدان خبری، روز یازدهم مسابقات المپیک برای نمایندگان کشورمان با رقابت‌های کشتی فرنگی آغاز شد که نتایج آنها به شرح زیر است.
*میرزازاده و محسن نژاد در رده بندی
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک پاریس امروز در شانس مجدد امین میرزازاده روی تشک رفت.میرزازاده در این گروه به مصاف لی سئونگ چان از کره جنوبی رفت که با نتیجه ۹ بر صفر پیروز و راهی دیدار رده‌بندی شد. این ملی‌پوش کشورمان در رده‌بندی مقابل صباح شریعتی از آذربایجان قرار می‌گیرد.همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد در گروه بازنده ها و شانس مجددبه مصاف کوین رودریگوئز دی آرماس از کوبا رفت که با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد تا راهی دیدار رده‌بندی شود. وی در این مرحله مقابل ژولامان شارشنبکوف قهرمان جهان از قرقیزستان قرار می‌گیرد.
*شکست کاویانی نژاد مقابل حریف ارمنی و امیدوار به کسب مدال برنز
در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۶ کشتی‌گیر حضور دارند که امین کاویانی‌نژاد در دور نخست به مصاف یوسوانیس پنا فلورس از کوبا رفت که با نتیجه یک-یک پیروز و راهی دور دوم شد. وی دور بعد با میان مالخاز آمویان دارنده مدال‌های طلا و برنز جهان از ارمنستان کشتی گرفت و در نهایت ۳ بر صفر باخت.کاویانی‌نژاد برای ادامه کار و کسب مدال برنز باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.
* پیروزی‌های قاطعانه ساروی و صعود به نیمه نهایی
مرحله مقدماتی کشتی فرنگی بازی‌های المپیک در اوزان ۷۷ و ۹۷ کیلوگرم امروز برگزار شد که محمدهادی ساروی در دور اول با جوزف راو از آمریکا مبارزه کرد که با نتیجه ۱۰ بر یک پیروز و راهی یک چهارم شد. وی دور بعد به مصاف اوزور ژوژوپبکوف از قرقیزستان رفت که با برتری ۸ بر صفر به نیمه‌نهایی صعود کرد. آرتور الکسانیان قهرمان جهان و المپیک از ارمنستان و گابریل روسیلو کیندلان قهرمان سال گذشته جهان از کوبا در آن سوی جدول حضور دارند.
* صعود علیپور به فینال سنگنوردی
در اولین روز مسابقات سنگنوردی و رشته سرعت، رضا علیپور سریعترین مرد عمودی کشورمان در دور مقدماتی به مصاف مایموراتوف از قزاقستان رفت و زمان ۵ ثانیه و ۱۸ صدم ثانیه را به خود اختصاص داد.در دومین رقابت رضا علیپور با زمان ۵ ثانیه و ۶ صدم ثانیه سریعتر از حریف قزاقستانی صعود کرد و در مجموع در رده ششم ایستاد.علیپوردر مرحله حذفی به مصاف سنگنوردی نیوزلندی رفت و با رکورد ۵٫۲۶ ثانیه شکست خورد، اما در نهایت به عنوان نفر هشتم فینالیست شد.
لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=9330

36 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند