05 / 05 / 2024
00:40

مدیرکل بازرسی استانداری تهران: برگزاری میز خدمت و ارتباط مردمی مسئولان در نماز جمعه سراسر استان تهران به مناسبت هفته دولت

02:001.2K۰

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران از برگزاری میز خدمت مسئولان استان تهران در محل برگزاری نماز جمعه تهران و سراسر استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، اسداله تقی‌زاده با اشاره به در پیش بودن هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت، میز ارتباط مردمی مسئولان استان تهران، جمعه این هفته سوم شهریورماه در محل نماز جمعه سراسر استان تهران با همکاری ائمه محترم جمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: میز خدمت و ارتباط مردمی تدبیر مهمی است که فرصت ارتباط بی واسطه مردم با مسئولین در سطوح مختلف را فراهم می کند.

مشاور استاندار تهران با اشاره به اینکه میز خدمت مسئولان با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مطالبات جامعه و تلاش برای تحقق آن جزو وظایف ذاتی مسئولان است و تمام تلاشمان را در این رابطه انجام خواهیم داد.

تاکیدمدیرکل روستایی استانداری تهران بر استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان تهران جهت شرکت در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها وظرفیت‌های روستایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی به منظور شرکت در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌ها وظرفیت‌های روستایی و عشایری کشور با حضور سید حبیب موسوی نماور مدیرکل امور روستایی و شوراها و مشاور استاندار و زهره جعفری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و معاونین عمرانی فرمانداری ها در محل سالن جلسات اداره کل فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک برگزارشد.

موسوی با تاکید بر فعال شدن فرمانداری های شهرستان های تابعه استان تهران در نمایشگاه مذکور که از ۱۲تا ۱۸ مهرماه در محل مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، اظهار داشت:تمام تلاشمان این است که بتوانیم با تمام پتانسیل موجود در استان به نحو مطلوب در این نمایشگاه شرکت کنیم.

وی به لزوم همکاری معاونت امور اقتصادی استانداری در جهت پیشبرد بهتر اهداف مد نظر تاکید کرد و افزود: از هر شهرستان انتظار داریم حداقل چهار شرکت در اسرع وقت هماهنگ و معرفی و از طریق سامانه اینترنتی مربوطه ثبت نام کنند.
انتهای خبر/ ح

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8428

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند