14 / 05 / 2024
18:53

لیلا حسام وزیری اعلام کرد؛ رادینا ارائه کننده پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است/ محصولات مشتریان با رادینا در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت هستند/ متاسفانه صنعت آرایشی و بهداشتی در کشورمان حمایت نمی شود

08:43387۰
مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا گفت: بخش اعظم فعالیت شرکت آرایشی بهداشتی رادینا ارائه پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است تا محصولاتشان از این طریق با ظاهری مشتری‌پسند در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت باشند. شرکت رامان آروند دینا، ارائه دهنده کلیه بسته بندی های مورد نیاز جهت تولیدات آرایشی مانند پوکه های رژ لب (جامد و مایع)، ریمل، انواع خط چشم، شیشه های لاک، شیشه های عطر، ادکلن و اسانس، دیفیوزرها، پالت های سایه، رژ گونه و پنکک و پمپ، تیوپ و جارهای مناسب برای انواع کرم (کر

لیلا حسام وزیری مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی  رادینا  اظهارداشت : ۲۰ سال تجربه در صنعت آرایشی دارم و هم‌اکنون نیز ۲ سال است که در زمینه واردات بسته‌بندی مواد آرایشی و بهداشتی درشرکت رادینا فعالیت دارم.

لیلا حسام وزیری تصریح کرد : بخش اعظم فعالیت ما ارائه پکیج‌های باکیفیت به تولیدکنندگان داخلی است تا محصولاتشان از این طریق با ظاهری مشتری‌پسند در جامعه جهانی قابل عرضه و رقابت باشد.

وی ادامه داد: ما نمایندگی شرکت تایوانی clean source را نیز برعهده داریم که تنوع بسیار زیادی در حوزه پکیج آرایشی و بهداشتی دارد.

مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا ابرازداشت: ارائه بهترین کیفیت محصولات رادینا هدف اصلی و مهم ماست و امید داریم بتوانیم برای جامعه بزرگ آرایشی و بهداشتی خدمات بسیار زیادی ارائه دهیم.

وی با اشاره به عرضه انواع محصولات بسته بندی رادینا افزود : شرکت رامان آروند دینا، ارائه دهنده کلیه بسته بندی های مورد نیاز جهت تولیدات آرایشی مانند پوکه های رژ لب (جامد و مایع)، ریمل، انواع خط چشم، شیشه های لاک، شیشه های عطر، ادکلن و اسانس، دیفیوزرها، پالت های سایه، رژ گونه و پنکک و پمپ، تیوپ و جارهای مناسب برای انواع کرم (کرم پودر، کرم ضد آفتاب، کرم های روز و شب، انواع کرم پوستی و …) می باشد.

مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشتی رادینا تاکید کرد : سفارش ازطریق اینستاگرام و وب‌سایت برقرار است و ارسال به سراسر کشور نیز داریم و روزهای کاری ما از شنبه تا چهارشنبه و در فروردین ماه از ۱۴ آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستیم.

حسام‌وزیری افزود: متاسفانه صنعت آرایشی و بهداشتی در کشورمان حمایت لازم را کسب نکرده و قوانین و بروکراسی‌های دولتی بقدری زیاد است که از طرف وزارت بهداشت، وزارت صمت، بازرگانی و … دست و پای تولیدکننده بسته شده و به همین جهت تمامی تولیدکنندگان به سمت خودکفایی حرکت کرده‌اند.

وی عنوان داشت : از لحاظ قیمت‌گذاری هم ما به گونه‌ای تحت فشار هستیم و اگر این قیمت‌گذاری آزاد باشد، سبب رقابت و کیفیت بیشتر محصولات می‌گردد.

حسام‌وزیری درپایان سخنان خود گفت : با توجه به افزایش نرخ ارز، خرید تولیدکنندگان نیز تحت تاثیر قرار گرفته و در نهایت سبب کاهش کیفیت محصول می‌شود.

آدرس دفترمرکزی: خیابان جردن، کوچه رحیمی، پلاک ۵ ، طبقه ۳ ، واحد ۸ 
 اینستاگرام: radina.pacage@

سایت:  radinaco.com

تلفن: ۱۹- ۰۲۱۲۶۲۹۲۷۱۳  
همراه : ۰۹۱۲۴۵۸۷۰۷۲

 

 محصولات:

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6843

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند