23 / 04 / 2024
13:18

۱۱ نمایشگاه و ۴۵ غرفه در نمایشگاه «ایران من» در حال معرفی صنایع دستی کشور هستند

01:0041.4K۰

به گزارش میدان خبری، روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: کمک به معرفی بیشتر، توسعه و افزایش تولید صنایع‌دستی کشور در نهایت منجر به رونق کسب‌و‌کار صنعتگران این حوزه و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد کشور می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» افزود: این نمایشگاه از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۲ در استان های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، تهران، همدان و کرمان برگزار می‌شود.

حسین زاده با بیان این که جمعا حدود ۱۱ نمایشگاه و ۴۵۰ غرفه در حال برگزاری است،گفت: این غرفه‌ها در آرامگاه فردوسی، نهارخوران گرگان و پارک کبودوال علی‌آباد کتول، شهرستان‌های رامسر در محل سه‌راه آبگرم و باغ ۳۳ هکتاری و بابلسر ما بین پارکینگ ۲ و ۳، کاخ گلستان و کاخ نیاوران، آرامگاه بوعلی‌سینا و تپه هگمتانه و در شهر جهانی گلیم سیرجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من را کمک به معرفی صنایع‌دستی کشور دانست و ادامه داد: ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در نظر داریم تا علاوه بر معرفی هرچه بیشتر صنایع‌دستی کشور، به افزایش تولید آنها و در نهایت کمک به اقتصاد مقاومتی و کسب و کار هنرمندان بپردازیم.

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7080

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند