03 / 05 / 2024
16:55

پاسخ شهرداری درمورد انحلال شرکت کنترل ترافیک باید منطقی و قانونی ارائه شود

01:451.5K۰

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسائل مطرح شده در خصوص شرکت کنترل ترافیک در صحن شورا یکطرفه بود و پاسخ از سوی شهرداری به هر شکلی که صلاح باشد باید به صورت منطقی و قانونی ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهدی چمران همچنین در یکصد و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از ارائه گزارش تشکری هاشمی در خصوص انحلال شرکت کنترل ترافیک گفت: مسائلی که مطرح شد یکطرفه بود و پاسخ آن از سوی شهرداری به هر شکلی که صلاح باشد می‌تواند در صحن شورا یا هر جلسه دیگری به شکل منطقی و قانونی ارائه شود.

چمران ادامه داد: امروز نیز پیشنهادی برای جلسه هم اندیشی با حضور مسئولین این شرکت و شهرداری برای بررسی مسائل مختلف ارائه شد و قطعا در جلسه‌ای این موضوعات بررسی می‌شود و مدارک ارائه و اعضای شورا نیز در ریز مسائل و مدارک قرار خواهند گرفت و در این جلسه از نظرات دوستان استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: اساسنامه و مبانی باید مورد بررسی قرار گیرد و بر اساس آن تصمیم گیری اتخاذ شود. بی تردید فراتر از این موضوع نیز چیزی نخواهیم داشت و این مسئله را بررسی و نتیجه را اعلام خواهیم کرد. امیدواریم نتیجه مطلوب مورد رضای الهی و نفع شهر و شهروندان باشد.

پایان پیام/ آتنا سادات محمدپناه

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7190

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند