28 / 03 / 2024
17:01

نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا ارتش افتتاح شد

01:44389۰

به گزارش میدان خبری، محمدعلی افشانی صبح امروز در حاشیه افتتاح نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی تا بزرگراه ارتش گفت: خدا را شاکریم که امروز شاهد افتتاح پروژه بزرگ ادامه نیمه شمالی بزرگراه صیاد شیرازی هستیم.

وی با بیان اینکه نیمه شمالی این بزرگراه از بیمارستان چمران تا بلوار ارتش ۲.۵ کیلومتر است که با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: این پروژه دو سال تعطیل بود و در مردادماه بازدیدی از این پروژه داشتیم و بعد از بازدیدمان تصمیم گرفتیم که به صورت شبانه روزی این پروژه تکمیل شود.

وی با بیان اینکه این پروژه از لحاظ ترافیکی بسیار مهم است گفت: به دلیل تکمیل نبودن بزرگراه صیاد شیرازی، خودروها مجبور بودند برای ادامه تردد در نیمه شمالی وارد کوچه‌ها شوند و این مساله ترافیک را افزایش می‌داد و همانطور که قول دادیم تکمیل ادامه بزرگراه صیاد شیرازی در مهرماه انجام شد و حالا آن را افتتاح می‌کنیم.

شهردار تهران با بیان اینکه از ابتدا قول داده بودم که پروژه‌ها را به طور کامل افتتاح کنم تصریح کرد: حالا می‌بینید که این پروژه در حالی افتتاح می‌شود که رمپ و لوپ، دوربین و حتی فضای سبز آن نیز کاشته شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام در شهر زیاد داریم اما تصمیم‌مان بر این است که با اولویت بندی پیش برویم گفت: درصد پیشرفت فیزیکی و تاثیرگذاری پروژه‌ها بر روی زندگی مردم از مهمترین دلایل پیشبرد یک پروژه است.

افشانی با بیان اینکه در بحث ریلی نیز خبرهای خوبی داریم گفت: امروز ۷۰۰ میلیارد تومان حاصل از فروش اوراق مشارکت در حساب شهرداری است و حداکثر تا دو هفته آینده پرداخت‌ها شروع می‌شود و امیدواریم تا پایان سال آینده ۵۰ کیلومتر مترو با ۲۱ ایستگاه را به بهره‌برداری برسانیم.

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=1561

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند