18 / 05 / 2024
17:08

محمود بیات اعلام کرد؛ نوآوران شادی طراحی، ساخت ، تولید و فروش دستگاه های شهربازی فضای باز و سالنی را انجام می دهد/ گروه صنعتی نوآوران شادی یکی ازبرترین صادر کننده های ایرانی در عرصه صنعت شهربازی با سابقه صادرات به کشورهای مختلف است

03:1967۰
مدیرعامل گروه صنعتی نوآوران شادی گفت : نوآوران شادی بیش از ۳ دهه فعالیت درعرصه طراحی ساخت و تولید و فروش دستگاه های شهربازی و با در اختیار داشتن با تجربه ترین مهندسین و متخصصین در حوزه طراحی و ساخت دستگاه های شهربازی است.

محمود بیات مدیرعامل گروه صنعتی نوآوران شادی  اظهارداشت: گروه صنعتی نوآوران شادی فعالیت خود را از سال ۱۳۶۸  آغازکرده و تولید، نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های غول‌پیکر درشهربازی‌ها را انجام می دهد.

بیات تصریح کرد : گروه صنعتی نوآوران شادی بزرگترین ارائه دهنده خدمات (نگهداری ،راه اندازی و فروش) دستگاه های تفریحی پارک ها و شهربازی ها طراحی و اجرا انواع پروژه های تفریحی درون پارک ها و شهربازی با ضمانت و دقت بالارعایت بالاترین استاندارد های ایمنی در اجرا طرح و استفاده از با کیفیت ترین متریال و مهندسین متخصص در حوزه نصب و راه اندازی دستگاه های تفریحی می باشد.

وی عنوان داشت : همچنین گروه صنعتی نوآوران شادی دارای تیم کارشناسی فروش علاوه‌ بر اینکه توانسته است نیاز مشتریان صنعت شهربازی داخل کشور را تهیه و تامین نماید ، توجه خاصی نسبت به صادرات دستگاه های شهربازی به کشورهای منطقه و همسایه داشته باشد لذا در این خصوص طراحی تولید و ساخت جدیدترین دستگاه های شهربازی شامل دستگاه های کودک و نوجوان دستگاه های مهیج و پر هیجان مخصوص جوانان را انجام داده است.

بیات ادامه داد : ما جهت رفاه حال خانواده های محترم ساخت دستگاه های خانوادگی را در دستور کار خود قرارداده و نسبت به ساخت و تولید آنها اقدام نموده ایم.نوآوران شادی افتخار دارد تا خود را به عنوان یکی از برترین صادر کننده های ایرانی در عرصه صنعت شهربازی سابقه صادرات به کشورهایی چون؛«عربستان»،«امارات متحده عربی»،«عراق»، «آذربایجان» و«آفریقا» معرفی نماید.

مدیرعامل گروه صنعتی نوآوران شادی درخصوص خدمات گروه صنعتی نوآوران شادی خاطرنشان کرد : نصب و خدمات پس از فروش دستگاه های شهربازی در اقصی نقاط کشور و همچنین امکان صادرات و واردات به سایر کشورها از جمله خدمات این مجموعه می باشد. ضمن اینکه فعالیت گروه نوآوران شادی بصورت شبانه‌روزی می‌باشد و علاوه بر داخل کشور، در بیش از ۱۳ کشور خارجی نیز فعالیت داریم

وی با اشاره به اینکه درحال ساخت دستگاه‌های بازی جدید هستیم، ابرازداشت : دستگاه های کشتی صبا، چرخ و فلک، تاب اسکای، دستگاه‌های کودک نمونه‌های ازدستگاه های تولیدی ما هستند. ضمن اینکه درحال حاضر نیزبا یکی از شهربازی‌های کشور آذربایجان قرارداد بسته‌ایم و دستگاه‌ها بصورت پیوسته از طریق کانتینرهای مختلف انتقال می‌یابند.

بیات درمورد افزایش نرخ ارزنیز گفت: ما همیشه مواد اولیه خود را از ۲ ماه قبل پیش خرید کرده‌ایم و از صفر تا صد دستگاه‌های خود را خودمان تولید می‌کنیم و از این روی افزایش نرخ ارز، تاثیر زیادی بر افزایش قیمت نهایی محصول ما ندارد.

 

 

محصولات:

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6810

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند