24 / 04 / 2024
21:44

فیلم‌های اکران نوروز مشخص شدند/ نمایش فیلم‌های کیمیایی، نیک‌نژاد و فرح‌بخش

01:006275۰

به گزارش میدان خبری به نقل از خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس در گفتگو بامرتضی شایسته دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی سال ۱۴۰۰ گفت: برای اکران نوروزی تلاش کردیم تنوع ژانر را در نظر بگیریم تا مخاطب با هر سلیقه ای بتواند در ایام تعطیلات از سینما بهره ببرد. سینماها همانطور که پیش تر هم در جشنواره فیلم فجر شاهد بودیم مکانی امن برای مخاطبان است و می تواند اوقات فراغت مخاطبان را به خوبی پر کند.

در جلسه شورای صنفی نمایش (۲۴ اسفندماه) تصمیم بر این شد تا فیلم های «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «تک خال » به کارگردانی و « لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد اکران شود. این سه فیلم در میان آثاری که تقاضای اکران در ایام نوروز داشتند احساس شد می توانند مخاطب را با خود همراه کنند دو فیلم دیگر به اکران اضافه می شودکه به دلیل این که صاحبان آثار قصد داشتند نام فیلم ها دا تغییر دهند فردا اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: در جلسه امروز پیشنهادی که پیش تر درباره قیمت بلیت داده شده بود توسط رئیس سازمان سینمایی تایید شد . قیمت بلیت در سینماهای پردیس ۳۰ هزار تومان، سالن های ممتاز ۲۵ هزار تومان و سالن های درجه یک با قیمت ۲۰ هزار تومان بلیت فروشی داشته باشند.

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=5811

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند