12 / 05 / 2024
05:03

آصف عطار اعلام کرد؛ آلفیت تولیدکننده یراق‌آلات درب و پنجره با بیش از ۵ سال است/ دستگیره‌های تولیدی آلفیت با کیفیت مطلوب خود توانایی رقابت با محصولات اروپایی را داراست/ انتظار حمایت از هیچ ارگانی را نداریم

13:3275۰
مدیرعامل شرکت آلفیت گفت : شرکت آلفیت تولیدکننده یراق‌آلات درب و پنجره با بیش از ۵ سال است که فعالیت می‌کند که اکثراً در داخل کشور به فروش می‌رسد و به تازگی در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیزفعالیت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری،آصف عطار مدیرعامل شرکت آلفیت اظهارداشت: شرکت آلفیت تولیدکننده یراق‌آلات درب و پنجره با بیش از ۵ سال است که فعالیت می‌کند که اکثراً در داخل کشور به فروش می‌رسد و به تازگی در زمینه صادرات به کشورهای همسایه نیز فعالیت می‌کنیم.

عطار تصریح کرد : در بحث درب و پنجره آلومینیوم دوجداره تنوع محصولات بسیار بالاست و شامل انواع پنجره‌های دوجداره، کشویی و لولایی است، همچنین دستگیره‌ها از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده که توانایی رقابت با محصولات اروپایی را داراست.

وی عنوان داشت : مشتریان ما سابق بر این فقط از دستگیره‌های خارجی استفاده می‌کردند، ولی در حال حاضر بدلیل کیفیت بالای محصولات ما ترجیح می‌دهند که از این محصولات استفاده کنند که خوشبختانه رضایت بالایی را کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت آلفیت ابرازداشت: محصولات ما از لحاظ کیفیت و تنوع حرف اول را در بازار کشور می‌زند که قابل رقابت با محصولات اروپایی است و در سراسر کشور و خارج از کشور نمایندگی فعال داریم.

وی اضافه کرد : ضمانتنامه‌های ما ۵ ساله بوده که در نوع خود بی‌نظیر است و متاسفانه نوسانات نرخ ارزتاثیر منفی بر افزایش قیمت مواد اولیه داشته، ولی برای حفظ بازار و رضایت مشتریان، از حاشیه سود کم کرده تا بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم.

عطار درپایان سخنان خود گفت : ما انتظار حمایت از هیچ ارگانی را نداریم و خودمان به تنهایی از پس مشکلات این حوزه برآمده‌ایم.

 

اطلاعات تماس :

 

محصولات آلفیت:

برای مشاهده محصول مورد نظر روی دسته ی محصول کلیک کنید

لولا آلفیت

دستگیره آلفیت

دستگیره آلفیت

بالانسر آلفیت

بالانسر آلفیت

بلبرینگ آلفیت

بلبرینگ آلفیت

ثابت کننده آلفیت

ثابت کننده آلفیت

جلو قفل آلفیت

جلو قفل آلفیت

در‍‍پوش آلفیت

درپوش آلفیت

ضربه گیر آلفیت

ضربه گیر آلفیت

فیکس کننده آلفیت

فیکس کننده آلفیت

فیکسر آلفیت

فیکسر آلفیت

کیپر آلفیت

کیپر آلفیت

گونیا آلفیت

گونیا آلفیت

لاستیک آلفیت

لاستیک آلفیت

پلی آمید آلفیت

پلی آمید آلفیت

سایر محصولات آلفیت

سایر محصولات آلفیت

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8294

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند