29 / 03 / 2024
12:49

مالک شیخ‌لو اعلام کرد؛ پارلاک یلدیز( parlak yildiz) تولیدکننده لباس مردانه و زنانه است/ تلاش پارلاک یلدیز تولید محصول با کیفیت ایرانی برای جایگزینی برندهای خارجی بوده / ارسال به سراسر کشورداریم

02:00352۰
 مدیرعامل برند پوشاک پارلاک یلدیز گفت : کوشش ما این بوده که برند ایرانی جایگزین برندهای خارجی شود، زیرا برای کسب موفقیت همواره باید در ردیف اول بود و از طرف دیگر جنس خوب و با کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند.

به گزارش میدان خبری، مالک شیخ‌لو مدیرعامل برندپوشاک پارلاک یلدیز( parlak yildiz)  گفت: ما همواره تلاش کرده‌ایم تا تولیدکننده‌ای باشیم که جنس خوب و مدل جدید برای مردم تولید کنیم تا مردم از محصولات خارجی کمتر استفاده کنند.
شیخ لو تصریح کرد : کوشش ما این بوده که برند ایرانی جایگزین برندهای خارجی شود، زیرا برای کسب موفقیت همواره باید در ردیف اول بود و از طرف دیگر جنس خوب و با کیفیت همیشه حرف اول را می‌زند.

وی افزود: محصولات ما در فروشگاه‌های خیابان جمهوری، تجریش، هفت حوض، هفت تیر، کوچه برلن و ولیعصر به فروش می‌رسد. همچنین حومه تهران و کرج نیز با ما همکاری دارند.

مدیرعامل برند پوشاک پارلاک یلدیزبا اشاره به اینکه محصولات تولیدی این برند انواع زیرپوش‌های مردانه، لباس زیرهای زنانه، شورت‌های مردانه و زنانه و … است ، عنوان داشت: ما ارسال عمده به سراسر کشور داشته و از طریق فضای مجازی نیز فروش عمده و تکی داریم ولی به علت تمرکز بر امر تولید، ، فروش اینترنتی را به سایر همکاران واگذار کرده‌ایم که با قیمت مناسب اجناس را به فروش می‌رسانند.

وی ابرازداشت : زیرپوش های مردانه برند parlak yildiz ، یکی از با کیفیت ترین و بادوام ترین زیرپوش های مردانه است که همواره توانسته است آقایان را در تنوع رنگ و مدل . کیفیت پارچه و همچنین بسته بندی شیک این محصول راضی نگه دارد. این زیرپوش ها از جنس نخ پنبه نانو بوده و بدون حساسیت پوستی و فوق العاده با کیفیت می باشد.

شیخ لودرپایان سخنان خود گفت : برند «پارلاک یلدیز» تلاش کرده تا علاوه بر کارآفرینی و ایجاد کارگاه‌ تولیدی به شناساندن سلیقه‌ ایرانی در بازارهای جهانی‌ با تولید محصولات متنوع با مواد اولیه‌ (نخ ، پارچه) مرغوب را داشته باشد.
آدرس دفتر پخش پارلاک ییلدیز: تهران بازار بزرگ عباس آباد ، پلاک ۸۶

تلفن : ۰۲۱۵۵۵۸۹۷۴۶

همراه : ۰۹۱۲۰۴۰۰۱۵۹
اینستاگرام : parlakyildiz.ir

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6606

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند