29 / 03 / 2024
14:19

فواد فتح‌العلومی اعلام کرد؛ اکسون اکسیرکالا درحوزه مکمل های غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد/ متاسفانه کالاها درگمرک بصورت غیربهداشتی نگهداری می شوند/ اعتبارو بازرگانی کشور با کند شدن تحویل کالا توسط گمرک زیرسوال می‌رود/ ۶ ماه گذشته تخصیص ارز به ما تعلق نگرفته است

10:26120۰
 مدیرعامل شرکت اکسون اکسیر کالا گفت : در چند ساله اخیر، بدلیل نوسانات نرخ ارز، صنعت دارو تنها صنعتی است که مستقیما با تمامی سنین درارتباط است. به دلیل اینکه ۶ ماه است تخصیص ارز به ما تعلق نگرفته و موجب خود تحریمی شده ایم.

به گزارش میدان خبری فواد فتح‌العلومی مدیرعامل شرکت اکسون اکسیرکالا اظهار داشت : شرکت اکسون اکسیر کالا از سال ۱۳۹۵  تاسیس و فعالیت خود را در حوزه مکمل های غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی آغاز نموده است.

مدیرعامل شرکت اکسون اکسیرکالا تصریح کرد: ازسال  ۱۳۹۶ فعالیتی های شرکت درحوزه مواد اولیه دارویی، غذایی،آرایشی و بهداشتی و آزمایشگاهی همچنین و بخش فنی بطور مستقل برای حوزه های مکمل های غذایی و مواد اولیه داروسازی  را گسترش دادیم.

وی ادامه داد : ازسال ۱۳۹۸ تا به امروزهم تامین مواد اولیه دارویی، شیمیایی، غذایی، مواد اولیه آرایشی و بهداشتی را از چین، ترکیه، هند، مالزی، ایتالیا، ژاپن، آلمان، کره جنوبی، جمهوری چک، مراکش، اندونزی  را انجام می دهیم و درکنار اینها بخش تحقیقات در مورد بیماریهای هورمونی، ناباروری، نازایی و باروری زن و مرد، بیماریهای عفونی، ایمنی و سرطان را نیز ایجاد کرده ایم.

فتح‌العلومی عنوان داشت : زمینه های اصلی فعالیت ما هم  تهیه ترکیبات دارویی فعال، مواد اولیه و افزودنی برای حوزه های داروسازی، غذایی، آرایشی و بهداشتی و مکمل های غذایی برای انسان و حیوان ، واردات آنتی بیوتیک ها، سرم ها، واکسن ها ( تزریقی و پودر )، آنتی ژن ها، آنتی سرم ها، پمادها و لوله های آزمایش خون و واردات و تامین تجهیزات آزمایشگاهی شیمی، صنعتی، دارویی و پزشکی و صادرات مواد اولیه و افزودنی به کشورهای همسایه است.

وی ابرازداشت: در چند ساله اخیر، بدلیل نوسانات نرخ ارز، صنعت دارو تنها صنعتی است که مستقیما با تمامی سنین درارتباط است. به دلیل اینکه ۶ ماه است تخصیص ارز به ما تعلق نگرفته و موجب خود تحریمی شده ایم، بطورمثال یک کمپانی که از ما دستگاه خریداری کرده است. محصول همچنان در گمرک باقی می‌ماند .

مدیرعامل مجموعه اکسون اکسیرکالا تاکید کرد: همچنین مشکل دیگر تاریخ انقضای مواد اولیه و اکسپایر است که متاسفانه کالا در گمرک بصورت غیر بهداشتی نگهداری می‌گردد. به همین دلیل ما حتی حاضریم تعرفه گمرکی را بپردازیم تا کالا راحت‌تر و بدون ماندن در گمرک تحویل شود.

وی افزود : از طرف دیگر کشورمقابل که انتظار گزارش نصب تجهیزات را دارد، سردرگم می‌شود که چرا بطور مثال ۷ ماه است گزارش نصب دستگاه فرستاده نشده است. به همین صورت اعتبار کشور و بازرگان زیرسوال می‌رود که در این راستا مکاتباتی صورت گرفته است و اگر این موارد تسهیل گردد و قیمت ارز توسط خود بازار تعیین شود، بسیاری از مشکلات حوزه کاری ما حل می‌شود.

مدیرعامل مجموعه اکسون اکسیرکالا خاطرنشان کرد : درابتدای شروع به کارپنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی مواد،تجهیزات وصنایع شیمیایی وآزمایشگاهی، یکسری قول و قرارهایی به ما داده شد، که متاسفانه هیچکدام اجرا نشده وسنگ‌اندازی‌های بسیاری ازطریق مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب صورت گرفت. بطور مثال، نزدیکترین پارکینگ به سالن بسته شد وفقط پارکینگ‌های دورتربه ما تعلق گرفت تا با واگذاری لیفتراک و چرخ دستی از مردم درآمدزایی کنند.

وی درپایان سخنان خود گفت : مشکل دیگرما درپنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی مواد،تجهیزات وصنایع شیمیایی وآزمایشگاهی موظف کردن غرفه‌داران به استفاده ازغذای بی کیفیت رستوران نمایشگاه است ، این نوع حرکت ها در شان این مجموعه نیست.

 

سایت : eekco.co

 

شماره تماس ما

شماره تلفن شرکت:
۰۲۱-۸۸۳۴۲۴۳۷
۰۲۱-۲۶۷۲۱۷۱۹

ایمیل های ما

ایمیل شرکت:
info@eekco.co

زمان فعالیت ما

 

شنبه تا چهارشنبه
۰۸:۳۰ الی ۱۷:۰۰

 

راه ارتباط مستقیم ما

ارتباط مستقیم با واتساپ و تلگرام:
۰۹۳۶۶۸۱۷۱۴۰

فکس ما

شماره فکس:
۰۲۱-۸۸۳۲۷۹۸۹

آدرس ما

آدرس:
ایران ,

تهران , شریعتی , سمیه , بعد از تقاطع بهار , بن بست خوانساری , پلاک ۶ واحد ۸

خدمات ما:

 

محصولات ما :

 

 

گزارش از علی جواهرچی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6650

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند