25 / 04 / 2024
10:27

پگاه کرباسی اعلام کرد؛ استوارفیدارآکام وارد کننده ابزارآلات ۳M است / شرکت استوار فیدارآکام با خدمات پس از فروش و جلب رضایت مشتریان به افزایش کیفیت ابزارآلات در بازارایران کمک کرده است

01:28107۰
مدیرتبلیغات شرکت استوار فیدارآکام گفت : شرکت استوارفیدارآکام وارد کننده ابزار آلات ۳M در کمتر از یک دهه با دقت نظر در انتخاب و ارائه محصولات و خدمات پس از فروش مطلوب جایگاه خود را در صنعت واردات ابزار آلات نجاری با برند ۳M تثبیت نموده است.

به گزارش میدان خبری، پگاه کرباسی مدیر تبلیغات شرکت استوار فیدار آکام اظهارداشت :  شرکت ۳M در کمتر از یک دهه با دقت نظر در انتخاب و ارائه محصولات و خدمات پس از فروش مطلوب جایگاه خود را در صنعت واردات ابزار آلات نجاری با برند ۳M تثبیت نموده است.

مدیرتبلیغات شرکت استوار فیدارآکام تصریح کرد : دراین راستا هدف اصلی ما ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش درسطح وسیع و پوشش گسترده ابزارآلات و جلب رضایت مشتری وهمچنین ازسوی دیگر واردات و ارتقاء سطح کیفیت ابزار آلات در بازارایران می باشد.

وی ادامه داد : مجموعه استوار فیدار آکام جهت معرفی محصولات و آشنایی مشتریان با ابزار آلات ۳M اقدام به تهیه و تنظیم کاتالوک در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی ابزاریراق آلات چوب کرده و تلاش گردیده تا اطلاعات فنی و جامع کلی ارائه گردد.

مدیرعامل شرکت : مصطفی نصر
تلفن :
۰۹۱۳۱۱۸۳۸۲۵
۰۹۱۲۱۱۸۶۳۱۰
۰۳۱۳۳۷۷۰۳۴۵-۸
۳M .toolsco@gmail.com
آدرس : اصفهان ، سه راهی خمینی شهر.      

گزارش از علی جواهرچی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6638

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند