23 / 04 / 2024
13:08

سرلشکر سلامی: محور مقاومت در تمام سرزمین‌های اسلامی در تعقیب دشمن است/ اقتدار بیشتر مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی

02:12164۰

به گزارش میدان خبری، سرلشکر حسین سلامی، امروز در گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی که با عنوان «شکوه شهادت و کرامت» در مصلی قدس برگزار شد، نقش‌آفرینی مردم در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به دنبال خاموش کردن نور خدا در کشور بودند که با ورود حکیمانه رهبر انقلاب و حمایت مردم مؤمن و انقلابی ایران این هدف شوم محقق نشد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره از فتنه‌گری و تفرقه‌افکنی برای مقابله با انقلاب استفاده کرده‌اند، افزود: اگر مردم در یوم‌الله نهم دی‌ماه به میدان نمی‌آمدند و از اسلام، نظام و ولایت پشتیبانی نمی‌کردند احتمال بروز آسیب‌های جبران‌ناپذیری وجود داشت.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن با علم به نقش محوری و حیاتی ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی، رهبری را هدف قرار داد و با این استراتژی خطرناک به دنبال شکاف بین ارکان نظام یعنی مردم و رهبری بود که توطئه آنان با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران روز به روز نسبت به گذشته مقتدرتر و دشمن هر روز منزوی‌تر می‌شود، گفت: همه اینها از برکات جهاد در راه خداست.

سلامی به عمق نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان با محوریت رهبری انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز محور مقاومت در تعقیب دشمن در همه سرزمین‌های اسلامی است و اجازه تحقق یافتن اهداف آنان را نداده و اگر چنین قدرتی شکل نمی‌گرفت، دشمن به تمام سرزمین‌های اسلامی تجاوز می‌کرد.

وی افزود: دشمن برای مقابله با این قدرت به دنبال گرفتن قدرت تعقل مردم است پس همه ما و به ویژه روحانیون باید نسبت به آگاه‌سازی مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز همه ما مشکلات کشور را با ظرفیت و استعدادهای داخلی و اراده مردم رفع خواهیم کرد، بر مقاومت برابر تحریم‌ها و حصر اقتصادی و تهدیدات نظامی تأکید کرد.

وی در ادامه به شخصیت سردار سلیمانی اشاره کرد و ساده‌زیستی و دین‌داری و اخلاص را از ویژگی‌های این شهید برشمرد و افزود: شهادت‌حاج‌قاسم آثار گران‌بهاتری از حیاتش را به جای گذاشت و همه شاهد جاری شدن و وسعت یافتن پرتوهای درخشان شخصیت والای او پس از شهادتش بوده‌ایم.

سلامی افزود: دشمن با ترور شهید سلیمانی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت بود اما برخلاف همه معادلات به برکت خون این شهید مقاومت قوی‌تر و مقتدرتر از گذشته شده است.

سلامی در پایان استان قم را مهد انقلاب اسلامی و مرکز تولید اندیشه دینی و سنگر انقلاب اسلامی و تقویت‌کننده جبهه مقاومت معرفی کرد.

انتهای خبر/م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6226

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند