26 / 04 / 2024
02:51

یک فروند بوئینگ ۷۳۷ مسافری اوکراینی حوالی پرند سقوط کرد

02:00310۰

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سقوط هواپیمای مسافری اوکراینی اطراف پرند را تأ‌یید کرد.

به گزارش میدان خبری،  دقایقی پیش یک فروند هواپیمای بوئینگ اوکراینی پس از بلند شدن از فرودگاه امام خمینی (ره) در حوالی پرند سقوط کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تأیید این خبر گفت: این هواپیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کیف (پایتخت اوکراین) پرواز می‌کرد.

وی علت وقوع این حادثه را نقص فنی اعلام کرد.

کاشانی گفت: این هواپیما ۱۸۰ مسافر و خدمه داشته است.

به گزارش میدان خبری، فعلاً تمام پروازهای فرودگاه مهرباد و امام خمینی متوقف شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هنوز آماری از تعداد جان‌باختگان وجود ندارد، اما نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری لحظاتی پیش در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای اوکرانی حامل ۱۷۰ مسافر و خدمه در حد فاصل پرند و شهریار از اعزام کارشناسان ایمنی پرواز و اداره کل بررسی سوانح هوایی سازمان هواپیمایی کشوری به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی اورژانس کشور از اعزام ۲۲ آمبولانس و ۲ اتوبوس آمبولانس به محل سقوط هواپیما خبر داد.

مجتبی خالدی از سقوط یک هواپیمای مسافری در شاهدشهر از توابع شهرستان شهریار خبر داد و افزود: آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند.

وی افزود: کلیه پایگاه‌های اورژانس در حال آمده باش هستند.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: تعداد ۲۲ آمبولانس و ۲ اتوبوس آمبولانس و نیز رئیس مرکز دانشگاه ایران و مدیر جانشین اورژانس تهران به محل اعزام شدند.

وی گفت: همچنین تیم‌های عملیات ویژه ستاد اورژانس به محل حادثه اعزام شده و کلیه مراکز درمانی تهران و قم حالت آماده باش درآمده‌اند

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=4238

702 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند