28 / 03 / 2024
17:41

05:0021.1K۰

آرمان حریری اعلام کرد؛

موتویدک تامین کننده محصولات اورجینال، با کیفیت و به روز دنیا برای خودرو می‌باشد / متاسفانه بازار لوازم جلوبندی خودرو درکشورمان بسیار افسارگسیخته است/نمایندگی محصولات جلوبندی با برند شماکو را داریم/ شماکو از لحاظ کیفیت سطح بالایی دارد

به گزارش میدان خبری، مدیرعامل موتویدک گفت : مجموعه موتویدک تامین کننده محصولات اورجینال، با کیفیت و به روز دنیا در زمینه شمع موتور، روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر روغن و هوا، لامپ، لنت ترمز، تیغه برف پاک کن و مکمل های مورد نیاز خودرو می‌باشد.

 آرمان حریری مدیرعامل موتویدک اظهارداشت : مجموعه موتویدک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ برپایه واردات اجناس موردنیاز قطعات خودرو آغاز شد و در سال ۱۳۹۳ شروع به واردات روغن موتور، روغن گیربکس، واسکازین کردیم و امروز تامین کننده محصولات اورجینال، با کیفیت و به روز دنیا در زمینه شمع موتور، روغن موتور، روغن گیربکس، فیلتر روغن و هوا، لامپ، لنت ترمز، تیغه برف پاک کن و مکمل های مورد نیاز خودرو می‌باشد.

وی تصریح کرد : سپس در سال ۱۳۹۹ توانستیم نمایندگی محصولات جلوبندی را از کشور مالزی با برند شماکو اخذ کنیم و جدای از واردات، در داخل کشور در زمینه فروش مستقیم (اینترنتی) هم فعالیت داریم که در این راستا قصد داریم بهترین محصولات را با قیمت مناسب عرضه کنیم که خوشبختانه طی دوسال اخیر موفقیت بسیاری کسب کرده‌ایم.

حریری ادامه داد : در نظر داریم تا با برندهای معروف دیگری نیز وارد مذاکره شویم.متاسفانه بازار لوازم جلوبندی در کشورمان بسیار افسارگسیخته بوده، از این رو بر آن شدیم تا با کوتاه کردن دست افراد سودجو و فروش اجناس قلابی و بی‌کیفیت، با شرکت شماکو قرارداد منعقد کردیم.

وی ابرازداشت : شماکو برند گواهی سوپر برند دارد؛ به این معنا که از لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار دارد.ضمن اینکه متاسفانه هزینه‌های تولید قطعات جلوبندی بسیار بالاست و صرفه اقتصادی برای خودروهای ارزان قیمت ندارد، لذا تنها برای ماشین‌های تویوتا نیسان، میتسوبیشی، پروتون، مزدا و ماشین‌های وارداتی منطقه آزاد مورد استفاده است.

مدیرعامل موتویدک با اشاره به اینکه برای بازدیدکنندگان از دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم یدکی و مصرفی، تیونینگ، کمپینگ آفرود آپشن خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت تخفیف ویژه نمایشگاهی درنظر گرفته‌ایم ، عنوان داشت : علاوه بر قطعات جلوبندی، در زمینه روغن با برندهای شل، موبیل و به تازگی والولاین کار می‌کنیم که خوشبختانه رضایت مشتریان را به همراه داشته است.

وی در خصوص افزایش نرخ ارز افزود: ما همیشه در برابر افزایش نرخ دلار مقاومت کرده‌ایم تا بتوانیم از این طریق تعامل بهتری با خریداران داشته باشیم، زیرا قدرت خرید مردم به شدت کاهش یافته است.

حریری درپایان سخنان خود گفت: ما انتظار حمایت دولت از جهت تضمین تامین ارز و تعرفه را داریم تا بتوانیم برای بلندمدت برنامه‌ریزی کنیم، لذا پیشنهاد داریم تا برای شرکت‌هایی که واردکننده و تامین کننده قطعات یدکی هستند، تسهیلاتی درنظر گرفته شود تا محصولات با قیمت مناسب‌تری عرضه شود.
آدرس دفترمرکزی: خیابان امیرکبیر، کوچه سراج‌الملک، کوچه حمام سراج، ساختمان کاظمیه، طبقه ۳، واحد ۵

آدرس فروشگاه: خیابان امیرکبیر، مابین کوچه بهناز و ناظم‌الاطباء جنوبی، پلاک ۵۳۰
تلفن:
۰۹۱۹۴۶۲۹۲۴۷ / ۰۲۱۳۳۹۶۶۶۳۹

آدرس اینترنتی: 

www.motoyadak.com

آدرس اینستاگرام : 

motoyadak.official

آدرس ایمیل :

info@motoyadak.com

محصولات :

 

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6949

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند