20 / 04 / 2024
03:08

محمد عظیمی اعلام کرد؛ برند KWC مشهورترین برند شیرآلات با کیفیت بالا درایران است/ به هیچ عنوان خواستار افزایش قیمت نیستیم/ با توجه به نوسانات نرخ ارز، برای تامین مواد اولیه دچار مشکل شده‌ایم

07:05170۰

مدیر فروش شرکت KWC (کی دبلیوسی) با اشاره به اینکه که شرکت KWC به کشورهای اروپایی، عراق و روسیه صادرات دارد، گفت : ما به هیچ عنوان خواستار افزایش قیمت نیستیم، زیرا توان خرید مردم به شدت کاهش می‌یابد و به همان میزان مخاطبین و جامعه هدف آن کوچکتر می‌شود.

به گزارش میدان خبری، محمد عظیمی مدیرفروش شرکت KWC (کی دبلیوسی) گفت: برند KWC جزو مشهورترین برندهای شیرآلات می‌باشد و به همین دلیل همواره سعی کرده‌ایم کیفیت بالا را سرلوحه کار خود قرار دهیم و محصولی تولید کنیم که به لحاظ کیفی حرف اول در زمینه شیرآلات را در کشور بزنیم.

عظیمی تصریح کرد : با توجه به نوسانات نرخ ارز، برای تامین مواد اولیه نیز دچار مشکل شده‌ایم، زیرا بسیاری از مواد اولیه از کشور آلمان تهیه شده و محصولات ما تحت استاندارد محصولات اروپایی بوده و در تهیه آن از آلیاژ بخصوصی استفاده می‌شود.

وی ادامه داد : یکی از مهمترین موارد مواد اولیه میزان سرب موجود در آلیاژ است که هرچه این میزان کمتر باشد، ریخته‌گری و ماشین‌کاری محصول سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌گردد.

مدیرفروش شرکت KWC عنوان داشت : شرکت بلان نیز چندین سال است که به عنوان زیرشاخه شرکت kwc و به عنوان سهامدار، کارآفرین و صنعتگر این صنعت با مدیریت مهندس اسلامی شکل گرفته و تا به امروز پیش رفته است.

وی تاکید کرد : این شرکت در زمینه روشنایی فعالیت می‌کند و در بازار مربوط به خود تمایزات فراوانی نسبت به محصولات مشابه دارد.

عظیمی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه شرکت شیرآلات KWC  به کشورهای اروپایی، عراق و روسیه صادرات دارد، گفت : ما به هیچ عنوان خواستار افزایش قیمت نیستیم، زیرا توان خرید مردم به شدت کاهش می‌یابد و به همان میزان مخاطبین و جامعه هدف آن کوچکتر می‌شود.

کرمی: محصولات شیرآلات kwc با کیفیت عالی و رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب همواره موجب رضایت مشتریان یزدی بوده است

حسن کرمی ازفروشندگان شیرآلات، لوله و اتصالات و نماینده kwc در استان یزد هم در بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان (YAZD BUILDEX 2022) در شهرک نمایشگاه های بین المللی یزد درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : بنده از سال ۱۳۵۷ شروع به کار تاسیسات اجرایی کردم و در سال ۶۲ موفق به اخذ پروانه کسب شدم و سپس از سال ۱۳۸۰ نمایندگی kwc را در استان یزد تا به اکنون برعهده گرفته‌ام.

کرمی افزود: محصولات شیرآلات kwc با کیفیت عالی و رعایت صرفه‌جویی در مصرف آب همواره موجب رضایت مشتریان یزدی بوده که به همین سبب خدمات پس از فروش مطلوب را به خریداران ارائه می‌دهیم.

وی درپایان سخنان خود گفت : متاسفانه به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت شیرآلات نیز به همان نسبت افزایش یافته که سبب کاهش توان خرید مردم نیز می‌شود.

دفتر مرکزی:

دفتر مرکزی: تهران، یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی
انتهای خیابان ۶۶ ، پلاک ۳۸

آدرس کارخانه

کارخانه: ساوه، شهرک صنعتی کاوه، بلوار آزاد، خیابان ۸ ام، شرکت KWC

سایت : www.kwciran.com
ایمیل info@kwciran.com
کد پستی ۱۴۳۶۹۹۵۴۱۱

محصولات جانبی

 

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6695

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند