28 / 04 / 2024
02:53

۷ پایگاه اسرائیلی زیر موشک‌باران حزب‌الله

02:5381۰

نیروهای جنبش حزب‌الله لبنان بعدازظهر امروز با سلاح‌های موشکی مناسب، محل تجمع نظامیان اسرائیلی در المرج، پایگاه رویسات العلم، شهرک متولا، زبدین و زرعیت را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری  «مجاهدان ما تجمع سربازان دشمن را در مجاورت پایگاه المرج با سلاح موشکی هدف قرار دادند؛ حملاتی که مستقیماً به هدف اصابت کردند»، این سومین بیانیه امروز حزب‌الله از هدف قراردادن پایگاه‌های اسرائیلی بود.حزب‌الله دقایقی بعد با انتشار بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد که نیروهایش پایگاه نظامیان اسرائیلی در رویسات العلم واقع در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده است.شهرک اشغالی متولا سومین هدف حملات بعدازظهر و پنجمین هدف حملات حزب‌الله از صبح امروز تا به این لحظه است که صدای آژیرهای خطر را در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآورد.هدف دیگر حملات امروز حزب‌الله پایگاه زرعیت است که با هدف حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شریف آن‌ها در غزه مورد حمله قرار گرفت.پایگاه‌های نظامی زبدین و زرعیت هم مورد هدف قرار گرفتند تا شمار حملات حزب‌الله به تجمع‌ نظامیان اسرائیلی تا این لحظه، به عدد ۷ برسد.
ارتش رژیم اشغالگر امروز با ادعای حمله به ۳ مرکز فرماندهی عملیاتی حزب‌الله در جنوب لبنان، اعلام کرد «برای رفع تهدیدات، پایگاه‌های عیتا الشعب و الظهیره در جنوب لبنان را بمباران کردیم».
پیش‌از آن و از صبح امروز، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک سایت نظامی از نظامیان دشمن اسرائیلی را در شهرک شومیرا هدف قرار داده و مستقیماً تلفاتی وارد کرده است. حزب‌الله بیانیه دیگری هم اعلام کرد که دو ساختمان متعلق به سربازان دشمن اسرائیلی را در شهرک آویویم هدف قرار داده است.#لبنان#اسرائیل#حزب_الله
لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8831

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند