18 / 05 / 2024
22:07

گروه معدنکاران شرق بخش زیادی ازخاکهای صنعتی موردنیازکارخانجات کاشی ، سرامیک و چینی‌های بهداشتی را تامین می‌کنند/ارائـه مـواد معـدنی متنـوع و با کیفیت به هـمراه قیـمت رقـابت­ پــذیر و منطـبـق با استـانداردهای بین المللی از اهداف ما است

07:00191۰
مشاور گروه معدنکاران شرق گفت : شرکت های « صنعتی معدنی همدی توس»، «یاسمین گناباد» و « نسوز فناوران کویر گناباد» در زمینه خاک صنعتی فعالیت داشته‌اند و بخش زیادی از خاک‌های صنعتی مورد نیاز کارخانجات کاشی و سرامیک و چینی‌های بهداشتی را تامین می‌کنند.

دکتر عباس اعتمادی مشاور گروه معدنکاران شرق اظهارداشت :  گروه معدنکاران شرق از سال ۱۳۷۰ در مشهد تاسیس شد که شامل ۳  زیرمجموعه «شرکت صنعتی معدنی همدی توس»، «یاسمین گناباد» و «شرکت نسوز فر آوران کویر گناباد» می‌باشد .

وی تصریح کرد :گروه معدن کاران شرق در رشته سرامیک ، معدن و زمین شناسی تاسیس گردید و از آن زمان توانسته است با امکانات آزمایشگاهی مجهز زیر نظر متخصصین مجرب مواد مورد نیاز صنایع کانی یر فلزی ( چینی مظروف ، چینی بهداشتی ، کاشی و سرامیک و نسوز ) را بر حسب نوع تولید با خواص فیزیکی و شیمیایی مورد نظر در اختیار کارآفرینان در این رشته قرار دهد.

دکتر اعتمادی افزود : معادن کائولن و خاک های صنعتی و نسوز این گروه در شهرستان های سبزوار و گناباد قرار دارد که ظرفیت قانونی تولید سالیانه آن ها بالغ بر ۲۰۰ هزار تن می باشد.

وی ابرازداشت : شرکت های « صنعتی معدنی همدی توس»، «یاسمین گناباد» و « نسوز فناوران کویر گناباد»  در زمینه خاک های صنعتی فعالیت داشته‌اند و بخش زیادی از خاک‌های مورد نیاز کارخانجات کاشی و سرامیک و چینی‌های بهداشتی را تامین می‌کنند.

مشاور گروه معدنکاران شرق عنوان داشت : معدن همدی متعلق به شرکت همدی توس در سبزوار واقع شده و معدن یاس نیز متعلق به شرکت یاسمین گناباد واقع در گناباد است که بحث اصلی فعالیت این معادن در ارتباط با وزارت صمت  و نظام مهندسی معدن است که ارگان ناظر بر معادن محسوب می‌شوند و درنتیجه چرخ صنعت فعال‌تر شده و شاهد رشد اقتصادی خوبی در صنعت کاشی و سرامیک باشیم.

دکتراعتمادی با اشاره به اینکه شرکت‌های ما به شهر یزد، اصفهان، زنجان، کرمان و سایر شرکت‌ها محصول ارسال می‌کنند، تاکید کرد:چشم انداز ما دراین صنعت «سرمـایه گـذاری در بخـش هـای تحقیــق و توسـعه، طـراحی، تولـید، تبدیل و فرآوری مـواد معدنی مختلف» ،«تبدیل شدن به یک شرکت نوآور، سرآمد، مـرجـع، جهــانی، جســور، فرصـت شـناس، دارای تفـکـر اسـتراتژیـک و با ســودآوری منـاسب و پیشرو در تولید انواع خاکهای صنعتی» و «ارائـه مـواد معـدنی متنـوع و با کیفیت به هـمراه قیـمت رقـابت­ پــذیر و منطـبـق با استـانداردهای بین المللی» است.

آدرس سایت:

www.madan-karan-shargh.com

شماره تماس:

خانم مهندس لواسانیان (مدیر عامل شرکت یاسمین گناباد)

۰۹۱۵۱۰۳۷۴۱۶

آقای دکتر اعتمادی (مدیرعامل شرکت همدی – کارشناس و مسئول فروش)

۰۹۳۶۴۰۶۲۰۳۳

۰۵۱۳۷۶۱۸۷۸۲

آدرس:

خراسان رضوی، بلوار فردوسی، خیابان مهدی، مهدی ۱۱، پلاک ۱۰

 

 

 

محصول شماره ۱

اطلاعات محصول معدنی NK22
محصول شماره ۲ :
اطلاعات محصول معدنی NK23
محصول شماره ۳ :
اطلاعات محصول معدنی NK24
محصول شماره ۴ :
اطلاعات محصول fn

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6664

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند