20 / 04 / 2024
12:29

چند درصد پله‌برقی‌ها در تهران فعال هستند؟

01:0061.6K۰

به گزارش میدان خبری، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا به وضعیت پل‌های عابر پیاده اشاره کرد و گفت: مسئولان شهرداری در این زمینه گزارشی داده و بازدیدی از پل‌های عابر مکانیزه صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در تهران ۱۱۹ پل عابر با پله‌برقی وجود دارد، گفت: طی بررسی‌های ۴۸ ساعت گذشته مجموعا ۵۷ پله‌برقی با نقایصی روبه‌رو بودند، ۱۵ پل به صورت کامل غیرفعال، ۵۲ پل سالم، ۳۵ درصد دارای کمی نقص و ۱۳ درصد کاملا غیرفعال هستند.

به گفته تشکری هاشمی، ۴۶۵ پله‌برقی در تهران شناسایی شد که ۱۱۲ یونیت غیرفعال و دارای نقص و ۳۵۳ دستگاه پله‌برقی فعال بودند.

وی تأکید کرد: نگهداری پل‌ها برعهده سازمان زیباسازی است و در مناطق ۱۷، ۱۸ و ۱۹ وضعیت خوبی وجود دارد. در منطقه یک وضعیت نامطلوب و ۷۰ درصد پله‌ها خراب هستند.

همچنین مهدی اقراریان در جلسه امروز شورای شهر به حمایت از گزارشگران فساد اشاره کرد و گفت: رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا از رئیس سازمان بازرسی دعوت کرده تا گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در برابر فساد اعلام کنند.

وی همچنین به بحث حمل و نقل عمومی در تهران اشاره کرد و گفت: باید گزارش مکتوبی در این زمینه به شورای اسلامی شهر تهران ارسال شود.

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7315

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند