16 / 04 / 2024
17:34

ولی‌الله زرچینی اعلام کرد؛ پالیزان تولید کننده انواع کفش‌های زنانه است/با نوسانات نرخ ارز وافزایش قیمت مواد اولیه، انتظار حمایت از وزارت صمت، اتحادیه کفاشان و دست‌دوزان را داریم/ تخفیفات ویژه ای برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم

07:23139۰
مدیرعامل کفش پالیزان گفت : کفش‌های ما شامل کفش‌های زنانه اداری، مجلسی، طبی، راحتی و اسپرت و از سایز ۳۶ تا ۴۲ موجود می‌باشد.

به گزارش میدان خبری، ولی‌الله زرچینی مدیرعامل کفش پالیزان اظهارداشت : ما هم‌اکنون در سالن ۴۰ غرفه ۲۱ نهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته حضور یافته‌ایم و ازعلاقمندان خواهشمندیم تا از غرفه ما بازدید به عمل آورند.

زرچینی تصریح کرد : با وجود گرانی‌های اخیر، ولی ما قیمت‌ها را افزایش نداده‌ایم و حتی تخفیف ویژه برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود : ارسال به سراسر کشور و نمایندگی تمامی فروشگاه‌ها را داریم.

زرچینی در خصوص تنوع کفش‌های تولیدی پالیزان هم عنوان داشت: کفش‌های ما شامل انواع کفش‌های زنانه اداری، مجلسی، طبی، راحتی و اسپرت و از سایز ۳۶ تا ۴۲ موجود می‌باشد.

وی ادامه داد: با توجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه، ما انتظار حمایت از وزارت صمت، اتحادیه کفاشان  و دست‌دوزان را داریم تا بیش از این متحمل ضرر و زیان نشویم.

آدرس : کارخانه: تهران، آزادگان، روبروی چهارراه یافت آباد غربی، کندرو به سمت آزادگان شرقی، خیابان عرفان، خیابان حشمت، میدان پدر، کوچه چهارم، پلاک ۷۲

دفتر فروش: بازارکفاش ها، کوچه سید ولی، پاساژ کمالی، طبقه سوم، کفش پالیزان، پلاک ۳/۱۰

تلفن :

سایت:alivitrine.ir
این
ستاگرام : palizan_shose

آسا

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6719

696 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند