28 / 04 / 2024
16:25

هتل ۴ ستاره لوکس سورنا تجربه ای منحصر به فرد با امکانات و سرویس های رفاهی لوکس و جذاب

14:0584۰
هتل آپارتمان سورنا تجربه ای منحصر به فرد است و با احترام به کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند ، تمامی امکانات و سرویس های رفاهی یک هتل ۴ ستاره لوکس را دارا می باشد .
هتل آپارتمان سورنا؛
تجربه ای منحصر به فرد در انتظار شماست سورنا با احترام به کسانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند ، تمامی امکانات و سرویس های رفاهی یک هتل ۴ ستاره لوکس را دارا می باشد . این هتل مجهز به ۴۰ سوئیت شامل اتاق استاندارد ، اتاق های استودیو ، سوئیت های ۱ خواب ، ۲ خواب و ۳ خواب می‌باشد . در ساختمان این هتل فضاهایی از قبیل لابی ، پارکینگ ، استخر ، رستوران ، کافی شاپ ، مجمموعه ورزشی ، سالن کنفرانس و همایش ساخته شده است .
نزدیکی به اماکن تاریخی ، زیارتی ، تفریحی و گردشگری مانند : مجموعه زندیه ، بازار و حمام وکیل ، ارگ کریمخان ، دروازه قرآن ، خواجوی کرمانی ، حرم شاهچراغ ، آرامگاه حافظ و سعدی ، باغ جهان نما ، باغ ارم ، آرامگاه هفت تنان ، تخت جمشید ، امکان دسترسی آسان به فرودگاه و …. این هتل را از نظر مکانی در شرایط منحصر به فرد قرار داده است .
این هتل با زیربنای ۸۰۰۰ متر در ۹ طبقه با رعایت استاندارد های ۴ ستاره بین المللی تجهیز گردیده است ، ما به خود می‌بالیم و مفتخریم که با به کارگیری مجهزترین امکانات هتل داری میزبان کرم شما میهمانان گران قدر باشیم تا با ارائه عالی ترین درجه خدمات گردشگری ، میهمان نوازی و پذیرایی در هتل سورنا ، بتوانیم رضایت و خوشنودی شما میهمانان گران قدر را جلب کنیم .

راه های ارتباطی:

 

بخش های مجموعه

لابی

اتاق کنفرانس

مجموعه ورزشی

استخر

رستوران

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8890

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند