12 / 05 / 2024
09:30

مهندس مجید ابراهیمی اعلام کرد؛ هواپویان بهسان ایرانیان نماینده انحصاری ایرندهای TMC ایتالیا درایران است/ آکادمی بهسان به آموزش مباحثی همچون کمپرسورهای هوای فشرده، پایپینگ و فیلترینگ می‌پردازد/ هدف هواپویان بهسان ایرانیان به جای واردات داخلی‌سازی محصولات است

09:33302۰
مدیرعامل شرکت هواپویان بهسان ایرانیان گفت: بهسان به آموزش اهمیت زیادی می‌دهدو در همین راستا، اقدام به تاسیس آکادمی بهسان کردیم که به آموزش مباحثی همچون کمپرسورهای هوای فشرده، پایپینگ و فیلترینگ می‌پردازد و در پایان به دانش آموختگان مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای اعطا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهندس مجید ابراهیمی، مدیرعامل شرکت هواپویان بهسان ایرانیان اظهار داشت : هواپویان بهسان ایرانیان نماینده انحصاری ایرندهای TMC ایتالیا در ایران است.

وی تصریح کرد : این شرکت تولیدکننده انواع کمپرسور هوای فشرده از جمله کمپرسور اسکرو، کمپرسور پیستونی، کمپرسور فشار قوی و بوستر پمپ، مخزن هوای فشرده بوده و تامین‌کننده انواع درایر جذبی (خشک کن)، درایر تبریدی، فیلترهای تصفیه هوا و هواسازهای مخصوص کمپرسور اسکرو و پیستونی می‌باشد.

مهندس ابراهیمی عنوان داشت : کمپرسور بهسان خدماتی شامل مشاوره، طراحی و پیاده‌سازی سیستم هوای فشرده، تعمیر و سرویس کمپرسور‌های ساخت شرکت و همچنین نصب و راه‌اندازی محصولات را ارائه می‌دهد.

وی افزود : شرکت هواپویان بهسان ایرانیان به رسم هر ساله در نمایشگاه بین المللی صنعت تهران ۱۴۰۲ شرکت کرد تا جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه تولید کمپرسورهای اسکرو و دیگر محصولات را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل شرکت هواپویان بهسان ایرانیان درخصوص شروع فعالیت و اهداف مجموعه توضیح داد؛ ما فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ با تولید کمپرسورهای پیستونی شروع کردیم و به تدریج موفق شدیم نمایندگی TMC ایتالیا را اخذ کنیم. در حال حاضر هواپویان بهسان ایرانیان به تولید تخصصی انواع کمپرسورهای اسکرو، فشار قوی و بدون روغن رسیده است و محصولاتش به واسطه نمایندگی‌های بهسان در شهرهای مختلف ایران، در حال فروش و رسیدن به دست مشتری است.

وی ادامه داد : شعار نمایندگی بهسان هم ویژه است: ما به نمایندگی تخصص می‌دهیم! یعنی بهسان قصد دارد تا فروش خود را علاوه بر فروشگاه های کمپرسور، به حوزه افرادی که در زمینه کمپرسور تخصص دارند یا علاقه‌مند هستند که با نحوه تولید و کار دستگاه‌های کمپرسور آشنا بشوند، هم گسترش دهد. برای این کار هم امکانات مختلفی را در نظر گرفتیم. مهم‌ترین آن، آکادمی بهسان است که به نمایندگان علاقه‌مند، آموزش و مدرک می‌هد.

مهندس ابراهیمی درخصوص آکادمی بهسان هم ابرازداشت: بهسان به آموزش اهمیت زیادی می‌دهد. در همین راستا، اقدام به تاسیس آکادمی بهسان کردیم که به آموزش مباحثی همچون کمپرسورهای هوای فشرده، پایپینگ و فیلترینگ می‌پردازد و در پایان به دانش آموختگان مدرک فنی‌و‌حرفه‌ای اعطا می‌شود.

وی اضافه کرد : مبحث هوای فشرده در تمامی صنایع اصلی مورد استفاده است و تنوع محصول بالایی دارد. کمپرسور اسکرو، کمپرسور پیستونی، فشار قوی و نیز کمپرسور بدون روغن بهسان در صنایع مختلفی مانند نفت و پتروشیمی، پت و صنایع غذایی، چاپ و بسته بندی، رنگ و نساجی و … کاربرد دارد و  ما ترجیح می‌دهیم که به جای واردات، محصولات را داخلی‌سازی کنیم و در حال حاضر به سمت دانش‌بنیانی پیش می‌رویم.

مهندس ابراهیمی خاطرنشان کرد: ما در باشگاه مشتریان بهسان، در مرحله اول به مشتریان خود ویدیوهای آموزشی رایگان و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهیم و در صورتی که مایل باشند در رشته‌های فنی دیگر شرکت کنند، تخفیف ویژه در نظر خواهیم گرفت.

وی درپایان سخنان خود گفت : هواپویان بهسان ایرانیان خدمات خود را از ۷ صبح الی ۸ عصر به مخاطبان عزیز ارائه می‌دهد.

 تماس با ما:

کارخانه:

  • تلفن : ۸ الی ۴۶۰۶۹۲۰۴ – ۰۲۱
  • موبایل بخش فروش کارخانه: ۰۹۰۳۴۷۰۱۵۶۰
  • موبایل بخش خدمات پس از فروش: ۰۹۳۷۵۰۷۲۳۵۸
  • موبایل بخش حسابداری کارخانه: ۰۹۰۳۴۷۰۱۵۶۴
  • آدرس: جاده قدیم کرج، کیلومتر ۱۷، کمربندی شهریار اندیشه، شهرک صنعتی زاگرس، سی متری زاگرس، خیابان اقتصاد، پلاک ۱۴، شرکت هواپویان بهسان ایرانیان (کمپرسور بهسان)
  • ایمیل : info@behsanair.com

مدیرعامل: آقای مهندس مجید ابراهیمی

  • موبایل : ۰۹۱۲۳۷۱۵۱۲۷
  • ایمیل: Ebrahimi@behsanair.com
لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8574

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند