07 / 05 / 2024
01:51

مهندس احمدرضا ملازاده اعلام کرد؛ وصال گستر طب با برند «دنتا پارت» در تمامی استان‌های کشور شعبه دارد/ یونیت صندلی‌های ما در قالب ۵۰۰۰ برای مشتریان تولید می‌شود / درحوزه خدمات پس از فروش کلاس‌های آموزشی برگزار و سالی یکبار برای تکنیسین‌ها بازآموزی داریم

15:00281۰
مدیریت شرکت وصال گستر طب گفت : یونیت صندلی‌های شرکت وصال گستر در قالب ۵۰۰۰ برای مشتریان با توجه به بودجه‌شان تولید می‌کنیم و در حوزه خدمات پس از فروش کلاس‌های آموزشی برگزار کرده‌ایم و سالی یکبار نیز برای تکنیسین‌ها بازآموزی داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهندس احمدرضا ملازاده مدیریت شرکت وصال گستر طب اظهارداشت؛ شرکت وصال گستر طب با برند دنتا پارت در تمامی استان‌های کشور شعبه داشته که در حوزه تولید یونیت صندلی دندانپزشکی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: برند تجهیزات دندانپزشکی دنتا پارت با سابقه ۳۰ ساله توانسته ارتباط خوب و مستمری با تمامی دندانپزشکان برقرار کند.همچنین، ما در حوزه شرکت تولیدی_ بازرگانی شرکت وصال گستر طب برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی کرده‌ایم که در کنار آن اقدام به واردات دست اول تمامی محصولات دندانپزشکی نموده‌ایم.

ملازاده ادامه داد: یونیت صندلی‌های ما در قالب ۵۰۰۰ برای مشتریان با توجه به بودجه‌شان تولید می‌کنیم و در حوزه خدمات پس از فروش کلاس‌های آموزشی برگزار کرده‌ایم و سالی یکبار نیز برای تکنیسین‌ها بازآموزی داریم.

وی تاکید کرد: در قالب گروه‌های موردنظر در فضای مجازی اطلاعات را به‌روز کرده تا بتوانند در حوزه خدمات پس از فروش به مشتریان اقدام کنند و درواقع تمام تلاش ما ارائه محصول ۸۰ درصد تولید داخل با بهترین کیفیت است تا بتوانیم کالایی ارائه دهیم که قابل رقابت با محصولات اروپایی باشد از این طریق هم‌افزایی انجام دهیم.

ملازاده ابرازداشت: من از تمام دندانپزشکانی که از تولید داخل حمایت می‌کنند سپاسگزارم، چرا که این حمایت‌ها به ۳۰۰ خانواده ایرانی بازمی‌گردد.همچنین، ما در حال تلاش هستیم تا به سمت صادرات حرکت کرده و برای رسیدن به این هدف می‌بایست استانداردهای لازم را کسب کنیم.

وی عنوان داشت : تشکر ویژه بعدی از اداره تجهیزات و وزارت بهداشت است که با موشکافی بسیار زیاد و کنترل‌های دقیق تلاش می‌کنند تا یک کار قانونی و سازمان‌مدارانه را در حوزه تولید ارائه کنند و به نحوی مجوزهای شرکت‌های غیرقانونی را لغو کنند.

ملازاده افزود: تقاضای بنده از دولت، اداره تجهیزات و وزارت بهداشت این است که روند تخصیص ارز و ثبت سفارش و پروسه‌های اداری که تبدیل به یک چالش بسیار بزرگ شده و صدمه زیادی به سرمایه‌گذاری در حوزه تولید وارد می‌کند را تسریع بخشند، چرا که فرآیند تولید همچون تولد یک کودک است و در همین کارخانه‌های تولیدی است که می‌توان از تخصص جوانان ایرانی استفاده کرد.

دفتر مرکزی:

خراسان رضوی، مشهد، روبروی چمران ۱۱، پلاک ۷۸

تلفن : ۰۹۱۵۷۷۰۱۱۷۲   
شعبه تهران:
خیابان آزادی، روبروی دانشکده دامپزشکی، خیابان زارع پلاک ۱۸، پاساژ دندانبان، طبقه اول واحد ۱۹کدپستی: ۱۳۱۳۶۵۳۹۴۱
تلفن : 
۳_ ۰۲۱۶۶۵۸۱۲۳۱
۰۹۱۹۳۱۵۹۲۷۹   
کارخانه:
مشهد، شهرک صنعتی توس، فاز ۲، بلوار اندیشه، اندیشه ۸،اولین قطعه سمت چپ، کارخانه وصال گستر طب

 

محصولات دندانپزشکی :

 

 
ساکشن مرکزی فوموس

 

 

لابراتوری:

 
دسته دیجیتال لابراتواری

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7838

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند