07 / 05 / 2024
22:06

مهدی پورولی اعلام کرد؛ گروه صنعتی مبلمان دایان تولید کننده انواع مبلمان صنعتی و خانگی است / خرید مستقیم از کارخانه تا ۵۰ درصد نسبت به فروشگاه‌ها ارزانتر وبه نفع مشتری است / در راستای تولید ملی انتظار حمایت دولت در زمینه حذف مالیات و ارائه تسهیلات لازم را داریم

01:38116۰
مدیرعامل مبلمان دایان گفت : به لحاظ متریال و فناوری گروه صنعتی مبلمان دایان از مرغوب‌ترین مواد بهره‌گرفته‌ و محصولات خود را با ۲ سال ضمانت و خدمات پس از فروش عرضه می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهدی پورولی مدیرعامل گروه صنعتی مبلمان دایان (تولید انواع مبلمان صنعتی و خانگی) اظهارداشت: ما در سال ۱۳۹۰ کارخانه مبل‌سازی را احداث کردیم و به دلیل مرغوبیت کالا روز به روز بر تعداد مشتریان ما افزوده شده و هم ‌اکنون نیز به کشورهای عراق، قزاقستان، ترکیه و روسیه صادرات داریم.

پورولی تصریح کرد : به لحاظ متریال و فناوری از مرغوب‌ترین مواد بهره‌گرفته‌ایم و به دلیل استفاده بهینه از فضای کوچک آپارتمان‌ها، مبلمان‌های چندمنظوره طراحی کرده‌ایم که دارای ۲ سال ضمانت و خدمات پس از فروش می‌باشد، چرا که با ارائه خدمات پس از فروش، مشتریان بیشتری به ما مراجعه می‌کنند.

وی عنوان داشت: بدلیل خرید مستقیم از کارخانه، مبلمان تا ۵۰ درصد نسبت به فروشگاه‌ها ارزانتر است و علاوه بر آن تخفیفات ویژه نمایشگاهی نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

پورولی ادامه داد: برای بازدیدکنندگان شوروم داخل کارخانه در نظر گرفته شده تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر از ما خرید کنند. همچنین، ما در راستای تولید ملی انتظار حمایت دولت در زمینه حذف مالیات و ارائه تسهیلات لازم  را داریم.

آدرس کارخانه:

رباط کریم، شهرک صنعتی قلعه میر، خیابان صنعت ۱۱، شمشاد ۵، پلاک ۱۳
تلفن:

۰۹۱۲۱۷۸۴۵۰۶

۰۹۱۲۵۲۹۱۰۴۴

۰۹۳۵۳۱۵۸۶۵۶

سایت : 

dayan-mpu.ir

اینستاگرام : 

mobldayan9

انتهای خبر/ علی جواهرچی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8107

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند