20 / 05 / 2024
01:19

مهدی فلاحتی اعلام کرد؛ شرکت رنگین نمای سپاهان درزمینه تولید بافت،رنگ، تکمیل ودوخت پارچه‌های کجراه، شبه فاستونی وپنبه‌ای به فعالیت میپردازد/ با وجود گران شدن مواد اولیه مثل نخ افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم / روزانه ۲۵۰۰۰ مترانواع پارچه های متنوع به تولید می کنیم

16:29113۰
مدیرعامل شرکت رنگین نمای سپاهان گفت : شرکت رنگین نمای سپاهان با ارگان‌های مختلف مثل شرکت نفت، ایران‌خودرو، سایپا، رجا و … همکاری مشترک داشته و در شهرهای کرمانشاه، شیراز، تبریز، تهران، اصفهان و مشهد نمایندگی فعال دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهدی فلاحتی مدیرعامل شرکت رنگین نمای سپاهان اظهارداشت :  شرکت رنگین نمای سپاهان از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در زمینه تولید بافت، رنگ، تکمیل و دوخت پارچه‌های کجراه، شبه فاستونی، پنبه‌ای و … آغاز نموده است.

فلاحتی تصریح کرد: گروه صنایع نساجی فلاحتی بافت، رنگ، چاپ، و تکمیل انواع  پارچه های کم عرض تا ۲۰ سانتیمتررا با بهترین کیفیت انجام داده و روزانه ۲۵۰۰۰ متر انواع پارچه های متنوع را با بهره گیری از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و کارشناسان با تجربه به تولید می رساند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما تولید پارچه با کیفیت و پیشرو بودن در ارائه خدمات به مشتریان است تا بتوانیم گامی اساسی در تامین بخش بزرگی از نیاز بازار ایران و خاورمیانه در زمینه های پارچه های پیراهنی، نظامی، شلواری، یونیفورم ادارات، موسسات و مدارس، پارچه های مانتوئی، لباس کار ،پزشکی، پارچه های صنعتی برداریم.

فلاحتی خاطرنشان کرد: صنایع نساجی فلاحتی در راستای تحقق اهداف خود و دستیابی به چشم انداز تعیین شده مبنی بر افزایش تولید داخلی و جلوگیری از خروج ارز و ایجاد اشتغال بیشتر طرحهای متعددی جهت توسعه در دست اقدام دارد.

وی درخصوص همکاری با نهادهای مختلف نیز ابرازداشت : ما با ارگان‌های مختلف مثل شرکت نفت، ایران‌خودرو، سایپا، رجا و … همکاری مشترک داریم و به تازگی کارگاه خیاطی جدیدی در تهران احداث کرده‌ایم و در شهرهای کرمانشاه، شیراز، تبریز، تهران، اصفهان و مشهد نمایندگی فعال داریم.

فلاحتی عنوان داشت: با وجود گران شدن مواد اولیه مثل نخ و مشکلاتی همچون رفتن برق ولی افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم و حتی برای مشتریان قدیمی نیز ۱۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت رنگین نمای سپاهان درخصوص صادرات محصولات نیزاضافه کرد : تاکنون به کشورهای روسیه و حاشیه خلیج‌فارس صادرات محصول داشته‌ایم و در راستای گسترش توسعه به تازگی در اصفهان اقدام به راه‌اندازی خط تولید ۳ متری و پارچه‌های خاص کرده‌ایم که مشتریان بسیار زیادی دارد و در این راستا نیاز به حمایت دولت و بانک‌ها داریم.

آدرس کارخانه :

اصفهان- خیابان جی- خیابان مالک اشتر- جاده pvc- پلاک ۵۸۹- نساجی رنگین نمای سپاهان

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8479

716 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند