19 / 05 / 2024
09:04

مهدی رضایی اعلام کرد؛ پرنیان تولید کننده کاشی و سرامیک می باشد/ هدف ما در شرکت کاشی و سرامیک پرنیان همواره بر کیفیت امور و زیبایی متمرکز بوده / شعار پرنیان این است که لباس خانه خود را با تکه‌های سرامیک و پازل‌گونه بچینید!

08:006231۰
مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک پرنیان گفت: محصولات شرکت کاشی وسرامیک شامل پکیج دیوار و کف می‌باشد و کیفیت و زیبایی در پرنیان سرلوحه امور بوده و این مهم از مرحله ایده‌پردازی و طراحی محصولات تا خلق کردن آن‌ها روی خط تولید، بسته‌بندی و در نهایت ارائه به مشتری، مورد توجه تمامی همکاران ما در این شرکت بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهدی رضایی مدیرعامل شرکت کاشی و سرامیک پرنیان اظهارداشت  : شرکت کاشی و سرامیک پرنیان یک گروه فعال در صنعت کاشی و سرامیک است که در سال ۱۳۸۲ با استفاده از تخصص و خلاقیت متخصصین این حوزه موفق به طراحی و تولید انواع و اقسام کاشی و سرامیک باکیفیت و درجه‌یک صادراتی شده است.

وی تصریح کرد : برند کاشی پرنیان در زمینه طراحی کاشی برای هر فضایی فعالیت می‌کند و خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی کالاهایی مطابق با نمونه‌های روز دنیا تولید می‌کنیم.

رضایی افزود: گروه مهندسی این مجموعه به کمک نرم‌افزار هوش مصنوعی و استفاده از الگوهای روز دنیا و سلیقه افراد، فضای آرام بخشی را طراحی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین صادرات ما به کشورهای عراق، آذربایجان و پاکستان بوده است ، عنوان داشت : محصولات ما شامل پکیج دیوار و کف می‌باشد و شعار ما این است که لباس خانه خود را با تکه‌های سرامیک و پازل‌گونه بچینید!

رضایی ادامه داد: برای حمایت از ایده‌های خلاقانه مهندسین و طراحان گرافیست شرکت نیاز به حمایت ارگان‌های بالادستی و دولت داریم، چرا که تکنولوژی کاشی ایران بسیار بالاست.

 

image description

وی ابرازداشت: کیفیت و زیبایی در پرنیان سرلوحه امور بوده و این مهم از مرحله ایده‌پردازی و طراحی محصولات تا خلق کردن آن‌ها روی خط تولید، بسته‌بندی و در نهایت ارائه به مشتری، مورد توجه تمامی همکاران ما در این شرکت بوده و خواهد بود.

رضایی خاطرنشان کرد: مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع دیگر هدفی است که تمامی همکاران ما در این شرکت آن را دنبال کرده و برای کسب هر چه بیشتر رضایت مشتریان تلاش روز افزونی دارند.چرا که
وی درپایان سخنان خود گفت : افزایش تنوع محصولات و ارتقا کیفیت آن‌ها، افزایش رضایت مشتریان، سعی در کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی، افزایش ایمنی و بهداشت شغلی همکارانِ فعال در این بخش از صنعت کشور، افزایش بهره‌وری، گسترش بازارهای بین‌المللی، افزایش صادرات و ارزآوری  از ماموریت های ویژه‌ ما گروه کاشی وسرامیک پرنیان می باشد.

تهران، بزرگراه رسالت، خیابان بنی‌هاشم، ضلع شمال‌غربی میدان بنی‌هاشم، کوچه شقایق غربی، پلاک ۸، واحد ۱۷٫

تلفن: ۲۲۳۱۹۰۰۰ (۹۸۲۱+)

واتس‌آپ: ۹۱۲۳۱۳۹۰۰۰(۹۸+)

ایمیل: info@parniantile.com

 

 

محصولات:

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8594

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند