29 / 04 / 2024
08:46

مریم پرچگانی اعلام کرد؛ کفش راسا تولید کننده انواع دمپایی های ایربلوئینگ درطرح ، رنگ و سایزهای متنوع است/ صندل‌های فانتزی بچه‌گانه، مردانه و زنانه راسا به علت راحت بودن، کمردرد، قوس کمر و خار پاشنه را برطرف می‌کنند

06:2274۰
موسس و مالک شعبه برند کفش راسا گفت: محصولات کفش راسا شامل صندل‌های فانتزی بچه‌گانه، مردانه و زنانه می‌باشد و به علت راحت بودن، کمردرد، قوس کمر و خار پاشنه را برطرف می‌کند.

مریم پرچگانی موسس و مالک شعبه برند کفش راسا اظهارداشت: کفش راسا فعالیت خود را در قم شروع و امروز تولید کننده انواع دمپایی های ایربلوئینگ درطرح ، رنگ و سایزهای متنوع ، با مدل های زیبا و جذاب می باشد. درواقه ما تولید کننده انواع دمپایی های فانتزی و لوکس هستیم و محصولات ما با برندهای خارجی از لحاظ کیفیت و زیبایی برابری می کنند .

وی تصریح کرد : طراحی مدل های محصولات ما توسط بهترین طراح های خوش ذوق با تلفیق ایده های نمونه های خارجی طراحی و بعد از تولید در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

پرچگانی با اشاره به اینکه کفش راسا مستقیم از درب کارخانه با ضمانت قیمت و کیفیت ارسال به سراسر کشور می شود، عنوان داشت : کفش راسا با مواد درجه یک و تضمین کیفیت تولید می شود  . به همین دلیل مشتریان خود را از سسراسر کشورمان دارد . در کنار این ما در حدود ۱۲ سال است که در حوزه تولید دمپایی‌های خاص و صادراتی فعالیت داریم و ۲ سال هم در زمینه کفش و دمپایی در کشور کنیا مشغول به تولید و فعالیت هستیم.

وی افزود: محصولات ما شامل صندل‌های فانتزی بچه‌گانه، مردانه و زنانه می‌باشد که به علت راحت بودن، کمردرد، قوس کمر و خار پاشنه را برطرف می‌کند. همچنین، به علت استقبال بی‌نظیر فروشندگان و مشتریان از محصولات ما، بزودی شعبات دیگر در سایر شهرها نیز افتتاح خواهد شد.

 

پرچگانی ابرازداشت: تمرکز ما بر روی تولید دمپایی‌های فانتزی زنانه و دخترانه است، چرا که مخاطب بیشتری دارد و خوشبختانه فروش بسیار بالایی هم دارد. از آنجایی که هزینه مواد اولیه در قیمت تمام شده محصول تاثیرگذار است به صورتی که دمپایی تولید شده از مواد نو و با کیفیت قیمت بیشتری نسبت به دمپایی تولید شده از مواد بازیافتی دارد. به همین دلیل ما در تولیدی کفش راسا محصولات خود را با بروزترین دستگاه ها و تجهیزات از مواد درجه یک و نو تولید می کنیم.

نشست خبری «دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران فارما»

وی درخصوص اهداف برند کفش راسا هم توضیح داد: تولید دمپایی‌های با کیفیت یکی از اهداف اصلی شرکت راسا است. این شرکت با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد اولیه مرغوب، به تولید دمپایی‌هایی عملکرد بی‌نظیر می‌پردازد.

پرچگانی ادامه داد : استفاده از دستگاه های پیشرفته و کارآمد می تواند در زیبایی و کیفیت دمپایی تاثیر بگذارد و عواملی مانند نوسانات ارزی، تغییرات عرضه و تقاضا و شرایط بازار نیز در قیمت نهایی محصول تاثیر می گذارد. به همین دلیل رضایت مشتریان مد نظمان است. مشتریان از اهمیت بالایی برای شرکت راسا برخوردارند. این شرکت با تأمین محصولات با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش حرفه‌ای، سعی در ایجاد رضایت کامل مشتریان دارد.

 

نشست خبری «دومین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته ایران فارما»

وی درپایان سخنان خود با اشاره به نوآوری و تحقیق و توسعه در شرکت کفش راسا گفت : شرکت راسا به دنبال بهره‌برداری از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری است. این شرکت سرمایه‌گذاری قابل توجهی را در زمینه تحقیق و توسعه صورت می‌دهد و به بررسی و اجرای روش‌های جدید تولید و بهبود فرآیندهای تولیدی می‌پردازد.

شعبه مرکزی: شهرک غرب، مجتمع تجاری پلاتین
تلفن:   ۰۹۱۲۰۵۱۰۸۴۵

آدرس کارخانه :‌قم- بلوار خلیج فارس- جاده قدیم کاشان- شهر سنگ امید-سی متری دوم سنگبری های امیرکبیر.
کفش راسا

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8786

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند