16 / 05 / 2024
05:25

محمدباقر قاسمی اعلام کرد؛ سپاهان کلد پرسینگ سازنده ماشین‌آلات روغن‌کشی گیاهی است/ به لحاظ تکنولوژی درحال حاضر ازبرندهای آلمانی بالاترهستیم/ دستگاه خامه‌گیر وکره‌گیر گیاهی سپاهان کلد پرسینگ اولین بار در دنیا تولید شده و قادر به تولید کره گیاهی، خامه و نوتلا می‌باشد

08:53692۰
مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی سپاهان کلد پرسینگ گفت: محصول جدید ما بنام «دستگاه خامه‌گیر و کره‌گیر گیاهی» می‌باشد که برای اولین بار در دنیا تولید و این دستگاه قادر به تولید کره گیاهی، خامه و نوتلا می‌باشد.

محمدباقر قاسمی مدیرعامل شرکت ماشین‌ سازی سپاهان کلد پرسینگ اظهارداشت: شرکت سپاهان آزاد صنعت آترا در زمینه های قطعه سازی قالب سازی و ماشین سازی در صنایع مختلف می باشد و یکی ازمحصولات تولیدی شرکت ماشین سازی شرکت سپاهان آزاد صنعت اترا تولید ماشین الات صنعت صنایع غذایی با نام تجاری «سپاهان کلد پرسینگ» می باشد.

وی تصریح کرد: سپاهان کلد پرسینگ یکی از شرکت های پیشرو در حوزه ساخت دستگاه های صنعتی و فروشگاهی در حوزه مواد غذایی است عمدترین دستگاه های تولید شرکت دستگاه ارده گیری ، روغن کشی می باشد.

قاسمی تاکید کرد : شرکت ماشین‌سازی سپاهان کلد پرسینگ از سال ۱۳۹۰ کار خود را شروع و در سال های متوالی بعد از راه اندازی موفق به صادرات به کشورهای مختلف شده است. ماشین الات تولیدی صنعت غذایی شرکت عبارتند از«دستگاه های روغنکشی پرس سرد»،« تولید دستگاه های روغنکشی میوه زیتون سبز»،« سازنده ی دستگاه های  اسیاب سنگی کنجد»،«کره گیر گیاهی»،«نوتلا ساز حرفه ای» و فیلتراسیون فروشگاهی و کارخانه ای روغن های خوراکی» می باشند.

وی افزود: به لحاظ تکنولوژی درحال حاضر ازبرندهای آلمانی بالاترهستیم و مزیت اصلی این دستگاه نسبت به نوع آلمانی آن، کاردکرد دستگاه بدون نیاز به رطوبت است و این امر باعث می‌شود انقضای روغن تولید شده چندبرابر بیشتر شود.

قاسمی ابرازداشت: در تولید روغن ارده ابتدا دانه کنجد پوست گیری شده و بصورت دو آتیشه تفت داده می‌شود. پس از آن کنجد آسیاب شده و به ارده تبدیل می‌گردد و پس از اضافه کردن آب نمک، روغن آن در حوضچه‌های نمک از تفاله جدا می‌شود.

وی ادامه داد: وجود رطوبت باعث می‌شود مازاد پسماند کپک زده و انقضا نداشته باشد، ولی دستگاه تولیدی ما این قابلیت را دارد که کنجد را بصورت پوست کنده روغن‌گیری کند و انقضای آن تا ۳ سال افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی سپاهان کلد پرسینگ خاطرنشان کرد : دستگاه‌های روغن‌گیری پرس سرد در ظرفیت خانگی، فروشگاهی، کارگاهی و کارخانه‌ای عرضه شده و محصول جدید ما بنام «دستگاه خامه‌گیر و کره‌گیر گیاهی» می‌باشد که برای اولین بار در دنیا تولید شده و این دستگاه قادر به تولید کره گیاهی، خامه و نوتلا می‌باشد.

قاسمی درپایان سخنان خود گفت : ۹۰ درصد تولیدات دستگاه های ما به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی صادر می شود. اما متاسفانه ما در این صنعت سود زیادی نداریم و هدف ما صرفاً کمک به اشتغالزایی جامعه است.

 

 

اطلاعات تماس :

 آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی دولت آباد خیابان هاتف اصفهانی  ، ۱۶ فاز دو 

تلفن: 

۰۳۱۹۱۰۹۲۸۲۱

ایمیل شرکت :

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6894

712 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند