28 / 03 / 2024
23:45

فولاد نصر آذربایجان باسابقه ای درخشان در تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی در صنعت فولاد

03:00101۰
شرکت فولاد نصر آذربایجان از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است که در زمینه تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی فعالیت می‌کند.

به گزارش میدان خبری شرکت فولاد نصر آذربایجان  با تجربه ای حدوداً ۴۰ ساله مدیران و بنیانگذاران خود در امر بازرگانی شمش و تولید و مقاطع فولادی، یکی از مهمترین و بزرگترین واحدهای تولید فولاد در کشور می‌باشد.

کارخانه فولاد نصر آذربایجان با بهره گیری از خط تولید پیشرفته آلمانی-ایتالیایی و نیز نظارت نزدیک مهندسان و کارشناسان اروپایی، از بدو پیدایش خود در سال ۱۳۸۷ تا امروز استراتژی مشخصی را به عنوان مبنای کار خود در نظر داشته است:

تامین مقاطع فولادی با کیفیت و مطمئن جهت بر آورده کردن نیاز صنایع مختلف کشور، همگام با استفاده از فرصتهای موجود جهت نفوذ به بازارهای صادراتی خارجی.

ما در فولاد نصر آذربایجان وظیفه خود می‌دانیم که کیفیت مقاطع فولادی تولید شده را بهبود دهیم و جهت نیل به این هدف، بطور مستمر پروژه‌ها تحقیقی جدیدی را در دستور کار خود قرار می دهیم و از دانش و تجربه متخصصین اروپایی جهت طرحهای توسعه خود استفاده میکنیم.

فولاد نصر آذربایجان که به عنوان کارخانه نبشی ، کارخانه ناودانی و … شناخته میشود هم اکنون دارای بخش‌های مختلفی چون خط تولید نبشی، ناودانی، تیرآهن، میلگرد و اکسیژن است و واحد ذوب آهن نیز به زودی به مجموعه فولاد نصر آذربایجان اضافه خواهد شد.

مهمترین ارزشهای سازمانی شرکت فولاد نصر آذربایجان عبارتند از: صداقت، خلاقیت، سخت کوشی و اخلاق و بواسطه آنها : ما برآنیم که کیفیت زندگی کارکنان مان، جایگاه رقابتی شرکت مان و توان فنی صنعت فولاد ایران را به سطح بالاتری ارتقاء دهیم.

تماس با ما

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6615

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند