28 / 04 / 2024
23:39

علی دردشتی اعلام کرد؛ مجموعه تولیدی فرش علی دردشتی خوشنام ترین و پیشروترین تولیدکننده فرش های دستباف اصیل و مدرن ایرانی است/ بیش از۱۰۰سال تولیدکننده فرش دستباف و یکی ازبرندهای سرشناس اصفهان وایران هستیم/ فرش‌های علی دردشتی به تمام دنیا ، اروپا و آمریکا صادرمی‌شود

14:00143۰
صاحب برند فرش دستباف علی دردشتی گفت : فرش دستباف علی درشتی یکی از خوشنام ترین و پیشرو ترین برند های فرش دستباف ایرانی است که بعد از سه نسل ، همچنان محصولات خود را در بالا ترین حد کیفیت ، زیبایی و کمال تولید می کند.

علی دردشتی صاحب برند فرش دستبافت علی دردشتی در خصوص تاریخچه تاسیس فرش دستباف علی درشتی اظهارداشت : حاج میرزا علی دردشتی در سال ۱۳۰۰ با تاسیس مجموعه تولیدی فرش علی دردشتی سنگ بنا یکی از خوشنام ترین و پیشرو ترین برند های فرش دستباف ایرانی را بنا نهاد و  بعد ار ایشان فرزند خلفشان استاد عباس درشتی راه پدر را ادامه داده و همچنان تولیداتی در بالا ترین حد کیفیت و زیبایی و کمال تولید می کند.

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0088_icomssi.jpg

وی تصریح کرد : امروز بنده به عنوان نسل سوم و فرزند ارشد استاد عباس دردشتی که عاشقانه و استادانه راه نیاکان خود را با ذوق و قریحه ای مثال زدنی و با انرژی امید بخش جوانی  به عنوان مدیریت فرش علی دردشتی ادامه می دهم.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/88_nnbzwon.jpg

دردشتی ابرازداشت : ما بیش از ۱۰۰ سال است که تولیدکننده فرش دستباف و یکی از برندهای سرشناس اصفهان و ایران هستیم و بنده هم مفتخرم که توانسته‌ام نسل سوم این برند معروف باشم و تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم این میراث ملی را زنده نگهداشته و بهترین و باکیفیت‌ترین فرش‌ها را تولید کنیم.

 

وی ادامه داد: فرش دردشتی چه از لحاظ رنگ‌آمیزی و چه از لحاظ طرح و اصالت همچنان در قله شکوه خود قرار دارد و ما قصد داریم تا این فرش بی‌نظیر را به تمام دنیا معرفی کنیم. به همین دلیل ابتکار جدید ما ایجاد تحول دررنگ‌آمیزی مطابق سلیقه نسل جدید بوده که در مقایسه با سایر برندها کاملاً متمایز و خاص است.

دردشتی با اشاره به اینکه تمامی فرش‌های ما به تمام نقاط دنیا همچون اروپا و آمریکا صادرمی‌شود ، تاکید کرد : هنرفرش را با تمام ذوق و علاقه شخصی خود انجام داده‌ام تا بتوانم کار مفیدی را بعنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فرش انجام دهم. ضمن اینکه تمامی فرش‌های ما به تمام نقاط دنیا همچون اروپا و آمریکا صادرو بخشی ازفرش‌های نادروکمیاب ما درموزه‌های انگلستان و کشورهای حوزه خلیج‌فارس به نمایش گذاشته شده که افتخاری برای ایران و ایرانیان است.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/08_hrhzcsh.jpg

وی درخصوص مولفه های کلیدی فرش علی دردشتی به لحاظ کیفیت، تونع و رنگ بندی هم توضیح داد: استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب و کاملا طبیعی ، خلاقیت ، نو آوری و جسارت در طرح و رنگ ، پیشرو و پرچمدار در طرح و رنگ و ایده در فرش دستباف اصفهان ، توجه به نیاز مشتری و سلیقه روز با حفظ اصالت و مشخصه های فرش دستباف اصفهان از جمله ویژگی های مهم فرش علی درشتی است که توانسته مورد علاقه مشتریان داخلی و خارجی قرار گیرد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/09_ukpizqv.jpg

صاحب برند فرش دستباف علی دردشتی درمورد نمایشگاه فرش اصفهان هم خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی اصفهان همه‌ساله در بهمن ماه برگزار می‌شود و ما همه ساله با طراحی‌های خاص هم در حوزه فرش و هم دیزاین غرفه سعی داریم که باعث ارزش‌آفرینی برای فرش‌های جدید شویم تا در دید مخاطب بدرخشد و زحمت و تلاشی که برای بافت این فرش کشیده شده را بتوانیم به تصویر بکشیم، چرا که بافندگان برای بافت این نوع فرش دستباف زحمات شبانه‌روزی می‌کشند.

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/099_eaanskx.jpg

دردشتی بیان کرد: خوشبختانه

شهر اصفهان نیز در برگزاری این نمایشگاه فاخر تلاش بسیار زیادی داشته و ما نیز مفتخر و خرسندیم از اینکه می‌توانیم در این نمایشگاه بین‌المللی شرکت کنیم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/2244_izvnzmn.jpg

وی در پایان سخنان خود گفت: پیام من برای نسل جدید این است که بیایند و از نزدیک شاهد خلق این آثار بی‌نظیر باشند و برای این میراث ارزشمند ارزش بیشتری قائل شده و همچنان آن را حفظ و حراست کنند.
ارتباط با مجموعه فرش دردشتی :

سایت :

dardashticarpet.com

اینستاگرام :

dardashti.carpet

 

تلفن :

۰۹۱۳۱۱۸۱۵۴۱

۰۹۱۲۴۰۰۲۰۵۷

۰۳۱۳۲۲۳۸۱۴۶

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8781

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند