28 / 04 / 2024
12:43

عبدالکریم وفادار اعلام کرد؛ حلوا مسقطی وفادار یکی از واحد های بزرگ نان و شیرینی نخل لارستان است/ مسقطی از زمان قدیم سوغات شهرستان لار بوده/ حلوا مسقطی وفادار تولید کننده کلوچه زنجبیلی ، قتلمه دلبرو، حلوا ارده و روغن کنجدنیز می‌باشد

17:4248۰
مدیریت حلوا مسقطی وفادارگفت: تولیدی حلوا مسقطی وفادار یکی از واحد های مجموعه بزرگ نان و شیرینی نخل لارستان می باشد و علاوه بر حلوا مسقطی ، تولید کننده کلوچه زنجبیلی ، قتلمه دلبرو، حلوا ارده و روغن کنجد نیز می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری ، عبدالکریم وفادار مدیریت حلوا مسقطی وفادار اظهارداشت: شهرستان لارستان از شهرهای جنوبی استان فارس می باشد. این شهرستان دارای انواع سوغاتی هایی است که نشان دهنده ی اصالت و مهمان نوازی مردمان این منطقه از گذشته تا کنون بوده و حلوا مسقطی یکی از انواع سوغاتی های ناب منطقه ی لارستان است و با طمع و رنگ و بوی خاص خود توجه زیادی را به خود معطوف کرده است.

وفادار درخصوص برند تولیدی حلوا مسقطی وفادار عنوان داشت : تولیدی حلوا مسقطی وفادار یکی از واحد های مجموعه بزرگ نان و شیرینی نخل لارستان می باشد و در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی طلای شیرینی لارستان کهن آغاز نموده است.

وی ابرازداشت : هدف مجموعه تولیدی حلوا مسقطی وفادار با توجه به بیش از ۳ دهه سابقه درحوزه خلیج فارس، پیشرفت و توسعه میراث پدری(حلوا مسقطی لاری وفادار) در ایران و جهان بوده است. بدین منظور شرکت مسقطی وفادار اصالت و تخصص در تولید و نوآوری و خلاقیت در بسته بندی ها و همچنین رعایت اصول بهداشتی را سر لوحه کار و فعالیت خود قرار داده تا با این کار علاوه بر تضمین کیفیت خود و جلب رضایت مشتریان گام موثری در جهت توسعه ی شبکه ی تامین خود بردارد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/002_eyhuxgp.jpg

وفادارافزود :برند مسقطی وفادار درطول سالهای متمادی فعالیت خود جهت حفظ اصالت طعم محصول، پخت حلوا مسقطی را به روش سنتی انجام می دهد و سپس آن را در بسته بندی های متنوع به بازار وارد می کند، تا در کنار اصیل بودن محصول به نوآوری و شکیل بودن بسته بندی های آن نیز توجه شده باشد.

وی خاطرنشان کرد : حلوا مسقطی وفادار مخصوص شهر لار جنوبی‌ترین شهر استان فارس می‌باشد. در واقع ما شیرینی‌های محلی و مخصوصی همچون نان تفتون تولید می‌کنیم و سس مخصوص ماهی روی آن می‌ریزیم.

وفاداردر خصوص محصولات دیگر شرکت هم تصریح کرد : محصولات دیگر شرکت حلوا مسقطی وفادار عبارتند از کلوچه زنجبیلی و قتلمه دلبرو، حلوا ارده و روغن کنجد می‌باشد.

وفادار با اشاره به اینکه که محصولات وفاداربه سراسر کشور ارسال می شوند، تاکید کرد: ما ارسال محصول به سراسر کشور و صادرات به کشورهای امارات، کویت و افغانستان داریم.همچنین در نظر داریم تا شیرینی‌های محلی خودمان را به کشورهای روسیه و کشورهای اروپایی صادر کنیم.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/001_xohpnhh.jpg

وی ادامه داد: خوشبختانه ذائقه کشورهای عربی نزدیک به ماست و به همین دلیل شیرینی‌های محلی ما در این کشورها خصوصا در فصل سرما فروش بالایی دارد.

وفادار در پایان سخنان خود گفت : مسقطی از زمان قدیم سوغات شهرستان لار بوده و به قولی از این شهر به مسقط عمان رفته و دوباره با تغییرات اندکی به لار بازگشته است. متاسفانه قیمت مواد اولیه افزایش زیادی داشته که ما هم برای حفظ مشتریان مجبورهستیم تا از حاشیه سود خود کم کنیم.

 

اطلاعات تماس :

محصولات:

 

 
مسقطی آلبومی میکس

مسقطی آلبومی میکس

مسقطی ارگ میکس

مسقطی ارگ میکس

حلوا مسقطی لاری وفادار

نام محصول: مسقطی طرح ارگ میکس ترکیبات: (آجیلی، زرشکی، کنجدی، نارگیلی)

مسقطی پر مغز اعلا

مسقطی پر مغز اعلا

مسقطی تک مغز مخصوص

مسقطی تک مغز مخصوص

مسقطی تولکی

مسقطی تولکی

مسقطی جیبی میکس

مسقطی جیبی میکس

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8915

702 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند