29 / 03 / 2024
14:17

شرکت انزو( ENZO COLLECTION)تولید کننده ساعت اورجینال مچی است/انزودرچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ساعت تهران به عروس‌خانم‌ها دستبند زیبای تمام استیل هدیه می‌دهد/ نزدیک به ۶۰ نمایندگی فعال درسراسر کشورداریم

05:008118۰
وارده کننده مطرح برند ساعت مچی انزو گفت: برند انزو نزدیک‌ترین برند به برندهای سوئیس ولی با قیمت مناسب بوده و ما نزدیک به ۶۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور داریم.

 حمید نمازی وارده کننده مطرح برند ساعت مچی انزو  اظهارداشت: بنده بیش از ۳۰ سال واردکننده ساعت بوده‌ام و نزدیک به ۱۲ سال است که به جهت رضایت مشتریان بر روی برند انزو متمرکز شده‌ام و هم‌اکنون چهارمین دوره است که در نمایشگاه حضور یافته‌ام و خوشبختانه با استقبال مشتریان و رضایت نمایندگان روبرو بوده‌ام.

وی افزود: برند انزو نزدیک‌ترین برند به برندهای سوئیس ولی با قیمت مناسب بوده و نزدیک به ۶۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور داریم.

نمازی در خصوص نوسانات نرخ ارز تاکید کرد: با توجه به گران شدن قیمت دلار، ولی با توجه به شرایط اقتصادی کشور، افزایش قیمت آنچنانی نداشته‌ایم و سعی داشته‌ایم پس‌لرزه تورم را خودمان به تنهایی به دوش بکشیم و با حاشیه سود کم به کسب و کارمان ادامه دهیم.

وی ادامه داد: ما ۱۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ساعت تهران واقع در در سالن E2 مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال در نظر گرفته‌ایم، ضمن اینکه به عروس‌خانم‌ها دستبند زیبای تمام استیل هدیه می‌دهیم.

تماس با ما:

معرفی شرکت :
ﻧﺎم ﺑﺮﻧﺪ اﻧﺰو اﻟﻬﺎم ﮔﺮﻓﺘﻪ از ﺟﻮاﻫﺮات ﺑﻮﻣﯽ و ﺳﻠﻄﻨﺘﯽ در ﻫﻨﮓ ﮐﻨﮏ وﻣﺎﮐﺎﺋﻮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ از آن ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺳﻤﺒﻞ زﯾﺒﺎﯾﯽ و ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﯾﺎد ﻣﯽ ﺷﻮد.شرکت انزو ( ENZO COLLECTION) تولید کننده ساعت اورجینال مچی (Swiss Mode  برگرفته از مدل های سوئیسی) واقع در کشور هنگ کنک که در زمینه ی صنعت ساعت پیشرو بوده و فعالیت خود را اولین بار در سال ۲۰۰۸ آغاز کرده است. اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎر ﺧﻮد را ﺑﺎ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﻫﺎی ﻣﭽﯽ ﻣﺮداﻧﻪ و زﻧﺎﻧﻪ ﮐﻪ از ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ ﺷﺮوع ﮐﺮد و توانست با طراحی مدل های زیبا و خاص و همینطور استفاده از قاب و بند با آلیاژ استیل ۳۵۰ و چرم با کیفیت و بادوام, مجهز به موتورهای روندای سوئیس و میوتا ژاپن, جلوه خاصی به مدل های خود داده و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت و رضایت زیادی در بین مصرف کنندگان بدست آورد.گفتنی است این شرکت تمامی محصولات خود را با ۲ سال گارانتی رنگ و موتور (همراه با کارت هولوگرام دار) ارائه می نماید که این امر باعث اعتماد دوچندان این برند در بین خریداران گردیده است. ﺳﺎﻋﺘﻬﺎی اﻧﺰو ﺑﺎ ﺗﮑﯿﻪ ﺑﺮ ﺧﻼﻗﯿﺖ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻪ ﺗﯿﻢ ﻃﺮاﺣﯽ اﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ در ﮔﺮوه ﺳﺎﻋﺘﻬﺎی اﺳﭙﺮت و ﮐﻼﺳﯿﮏ ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺗﻮﺟﻪ مخاطبین بسیاری را در سراسر اروپا, ﺟﻨﻮب آﻓﺮﯾﻘﺎ و ﺧﺎورﻣﯿﺎﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻮد ﺟﻠﺐ ﻧﻤﺎﯾﺪ . گروه انزو تمام ساست های تجاری خود را در راستای رعایت و حفظ ارتباط با مشتریان خود قرار داده است و تمام تلاش و هدف گروه انزو کسب رضایت کامل مشتری می باشد.

 

محصولات :

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6723

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند