02 / 05 / 2024
05:18

سیزدهمین همایش ملی نخبگان با حضور رئیس‌جمهور و ۷۰۰ نخبه برگزار می‌شود

02:00106۰

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به جزئیات برگزاری سیزدهمین همایش ملی نخبگان گفت: این همایش فردا دوشنبه۲۴ خرداد در سالن همایش نورالرضا با حضور رییس‌جمهور و ۷۰۰ نخبه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، یاسین کیخا معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در نشست خبری امروز با اشاره به جزئیات برگزاری سیزدهمین همایش ملی نخبگان گفت: این همایش فردا دوشنبه۲۴ خرداد در سالن همایش نورالرضا با حضور رییس‌جمهور و ۷۰۰ نخبه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این نشست دو جایزه با حضور رییس جمهور اعطا می‌شود. یکی از آنها جایزه کانون های تربیت دانش آموزان نخبه برای انقلاب اسلامی است. این جایزه به کانون های نخبه پرور برتر با امضای رییس جمهور اختصاص خواهد یافت.

کیخا با بیان اینکه این جایزه به ۳ کانون نخبه پرور برتر اعطا می شود، یادآور شد: جایزه دوم بورس دانش آموزان نخبه انقلاب اسلامی است. این بورسیه به دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار است.

به گفته وی این بورسیه به ۳ دانش آموز برتر نخبه مناطق کم برخوردار از استان های مختلف کشور اعطا می شود.

معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها تقدیر از مادران نخبه پرور را داریم و در این همایش از مادر سید اسماعیل نصراللهی دارنده رتبه ۲۵ کنکور علوم انسانی سال جاری است که علی رغم محدودیت های جسمی توانسته است در کنکور سراسری شرکت و حائز رتبه ۲۵ شود.

وی برنامه روز دوم این همایش در روز سه شنبه ۲۵ مهرماه دانست و گفت: در این روز ۷۰۰  نخبه با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و از بیانات ایشان بهره مند خواهند شد.

وی تاکید کرد: در دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری،  ۷ نفر از نخبگان سخنرانی خواهند داشت.

به گفته وی ۷۰۰ نخبه انتخاب شده در این دو روز از میان دارندگان مدال طلا المپیاد دانش اموزی، رتبه های زیر ۱۰ آزمون سراسری امسال، دانشجویان و استادیاران جوان برتر طرح کاظمی اشتیانی، برترین های طرح پسا دکتری یا طرح شهید چمران، طرح شهید رضایی و طرح احمدی روشن هستند.

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8521

702 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند