19 / 04 / 2024
16:42

سید سعید رضاجعفری اعلام کرد؛ کاشی کاژه با هدف ورویکرد توسعه صنعت ساختمان وارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است/ بزرگترین تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت در بخش خصوصی کشورهستیم

08:55481۰
مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه گفت : شرکت کاشی کاژه کرمانشاه بزرگترین شرکت تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت در بخش خصوصی کشور و دومین تولید کننده دربین کارخانجات دولتی و خصوصی و بخش عمومی می باشد.

به گزارش میدان خبری، سید سعید رضا جعفری مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه اظهارداشت : شرکت کاشی کاژه  با هدف  و رویکرد  توسعه صنعت ساختمان  و ارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است. محصولات این شرکت انواع کاشی ، سرامیک  و گرانیت ، به  منظور پاسخگویی به نیازداخلی به محصولات با کیفیت  و با دوام  و توسعه  بازارهای صادراتی  می باشد.
وی تصریح کرد : با توجه به اینکه چند دستگاه جدید به مجموعه ما اضافه شده که در سایزهای ۶۰ در ۱۲۰، ۷۰ در ۱۲۰ و ۸۰ در ۸۰ می‌باشند.
جعفری افزود : ما در بخش داخلی کارهای تخصصی انجام داده‌ایم و درصد فروش هم حدودا ۶۰ درصد به سمت داخل و کارهای باکیفیت حرکت کرده است.
وی با اشاره به اینکه این شرکت بزرگترین تولید کننده کاشی، سرامیک  و گرانیت در بخش خصوصی کشور  و دومین تولید کننده دربین  کارخانجات دولتی  و خصوصی  و بخش عمومی می باشد، تاکید کرد: با تجار کشورهایی نظیر روسیه، ازبکستان، ترکمنستان و عمان مذاکراتی صورت گرفته که در آینده نزدیک به نمایندگی‌های ما افزوده خواهدشد.

مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه درخصوص نوسانات نرخ ارز گفت: خوشبختانه افزایش قیمت دلار تاثیری بر قیمت مواد اولیه نداشته است و بالطبع افزایش قیمت کاشی هم نداشته‌ایم و امیدواریم محصولات شرکت کاشی کاژه در داخل  و خارج  کشور موجب  سربلندی  و غرور ایران و ایرانی شوند.

اطلاعات تماس

تلفن:
کارخانه : ۶۵ – ۳۲۶۱ ۴۵۳۲ – ۰۸۳
داخلی فروش و بازاریابی: ۱۳۶،۱۳۴
داخلی پی گیری سفارشات و فروش: ۱۳۶-۱۳۴
دفتر مرکزی: ۲۴-۳۸۲۴۴۰۲۰-۰۳۵

فکس:
کارخانه : ۳۲۶۰ ۴۵۳۲ – ۰۸۳
فکس : ۱۵۶-۳۲۶۰ ۴۵۳۲ – ۰۸۳

پست الکترونیک:
kash@kajehtile.com

آدرس:
کارخانه : کیلومتر ۵ جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه – فاز ۲ شهرک صنعتی اسلام آباد غرب – کارخانه کاشی کاژه
کدپستی : ۶۷۶۱۱۳۴۱۷۵
دفتر مرکزی :یزد-صفائیه-بلوار شهید قندی -بلوار ابن سینا مابین میدان ابن سینا و میدان ریاضی
کدپستی : ۸۹۱۵۸۸۷۷۱۷

وب سایت: 

kajehtile.com

نمونه محصولات :

 

والریا  مات8000

 

هاوانا  مات8000

 

مدلین مات8000

 

لورنزو  مات8000

 

لارسیا  مات 8000

 

کابانا  مات8000

 

بروژ  مات8000

 

آوانی  مات8000

 

صفا براق 6049

 

صفا براق 6048

 

صفا براق 6046

 

 

سیما براق 6010

 

سیلوانا مات 6000

 

زوفا براق 6000
لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6743

696 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند