08 / 05 / 2024
21:19

سعید گل‌آرا اعلام کرد؛ شرکت صنعتی تک‌پخت مهربان اولین صادرکننده رشته‌بری در خاورمیانه است / دستگاه تونلیه با سرعت بالا و مصرف پایین‌ترباکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند/ محصولات تک‌پخت مهربان نسبت به ذائقه مشتریان سفارشی‌سازی شده و ۵ سال خدمات پس از فروش دارند

05:16239۰
مدیرعامل شرکت تک‌پخت مهربان گفت : امسال دستگاه جدیدی به نام دستگاه تونلیه وارد بازار کرده‌ایم که با سرعت بالا و مصرف پایین‌تر و با بهترین متریال بکار برده شده باکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، سعید گل‌آرا مدیرعامل شرکت تک‌پخت مهربان اظهارداشت : شرکت صنعتی تک‌پخت مهربان از سال ۱۳۹۰ در حوزه تولید دستگاه‌های نانوایی شروع به کار کرده و امروزخوشبختانه تبدیل به اولین صادرکننده رشته‌بری در خاورمیانه شده است.

گل‌آرا تصریح کرد: بعد از موفقیت هایی که داشته ایم ، به تدریج حوزه کاری خود را به سمت نانوایی معطوف کردیم و دستگاه‌هایمان را به ثبت اختراع رساندیم.

وی عنوان داشت: امسال نیز دستگاه جدیدی به نام دستگاه تونلیه وارد بازار کرده‌ایم که با سرعت بالا و مصرف پایین‌تر و با بهترین متریال بکار برده شده باکیفیت‌ترین نان را به مصرف‌کنندگان می‌رساند که این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های مشابه ۲۰ درصد دورریز کمتری دارد.

گل‌آرا ادامه داد: ما در سراسر کشور نمایندگی فعال داشته و همینطور به کشورهای همسایه صادرات دستگاه نیز داریم و نسبت به ذائقه مشتریان سفارشی‌سازی می‌شود و دارای خدمات پس از فروش ۵  ساله می‌باشد.

وی درپایان سخنان خود گفت: وجود این دستگاه باعث می‌شود سرعت عمل خروجی بالا رفته و سبب کاهش هزینه‌ها و افزایش بهداشت نان گردد.

 

ارتباط با ما

تلفن :

۰۲۱۳۶۲۳۰۲۶۰

ماشین آلات نانوایی:

۰۹۱۲۹۵۵۶۰۲۰

ایمیل :

 info@takpokht.com

کانال تلگرام :

  Tak_pokht@

آدرس کارخانه:
تهران،شهرک صنعتی خیر آباد ،خیابان شهید بهرام مصیری، صنعت سوم،پلاک ۳۰۹

 

محصولات :

 

 

https://www.takpokht.com/wp-content/uploads/2023/03/IMG_0072.png

 

 

سه کاره شاطر کار تک پخت مهربان:

 

https://www.takpokht.com/wp-content/uploads/2023/05/edited.png

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8476

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند