29 / 03 / 2024
09:06

راحله افخمی اعلام کرد؛ شرکت پیام فناوران هزاره واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و … است/ نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی برای تامین ارز و واردات هستیم

07:54144۰
مدیرعامل شرکت پیام فناوران هزاره گفت : ما در این مجموعه واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و … هستیم که سابقا فعالیت بازرگانی داشتیم ولی در حال حاضر ۸ سال است که در حوزه کاری بادی اسپلش و لوسیون فعالیت می‌کنیم.

به گزارش میدان خبری راحله افخمی مدیرعامل شرکت پیام فناوران هزاره با بیان اینکه ما در شرکت فرا فناوران هزاره واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و … هستیم که سابقا فعالیت بازرگانی داشتیم گفت: در حال حاضر ۸ سال است که در حوزه کاری بادی اسپلش و لوسیون فعالیت می‌کنیم.

افخمی تصریح کرد :  درواقع شرکت بازرگانی پیام فناوران هزاره با بیش از چندین سال سابقه کاری درخشان, جزء برترین تأمین کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذایی, دارویی و آرایشی بهداشتی می باشد که با تکیه بر تجارب و تخصص چندین ساله تیم خود در ارائه خدمات به بیش از هزاران مشتری در طی این سالها، توانسته به بهترین شکل ممکن انتظارات و نیاز مشتریان را برطرف نموده و حضوری مداوم در بازار فروش مواد اولیه شیمیایی داشته باشد و در پی آن سابقه درخشانی از فعالیت خود به جا بگذارد.

وی ادامه داد : قصد داریم تا نسبت به ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف اقدام نماییم. ضمن اینکه ما برای مشتریان در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی مواد،تجهیزات و صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی تخفیف نمایشگاهی هم برای محصولات تولیدی خودمان در نظر گرفته‌ایم.

مدیرعامل شرکت پیام فناوران هزاره درپایان سخنان خود گفت : همچنین، در نظر داریم در آینده برای صادرات نیز اقدام کنیم. به همین دلیل ما نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی برای تامین ارز و واردات هستیم.

 

 

محصولات :

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

پیام فناوران هزاره

گزارش از علی جواهرچی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6622

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند