29 / 03 / 2024
11:49

رئیس جمهور از جهادگران نمونه تجلیل کرد

01:53127۰

به گزارش میدان خبری، آیت الله سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در حاشیه اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت که با شعار «همه با هم ایران قوی» در حسینیه جماران برگزار شد با ارائه لوح از جهادگران نمونه و جمعی از خانواده‌های جهادگر و جهادگران آسمانی تجلیل به عمل آورد.

جهادگرانی که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند در حوزه‌های مختلف سلامت، فرهنگ، اقتصاد، تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی بخش‌های سازندگی و رفع محرومیت‌زدایی فعالیت دارند.

در بخشی از لوح تقدیری که از سوی رئیس جمهور به جهادگران نمونه اهداء شد، آمده است: به فضل پروردگار گام دوم انقلاب اسلامی مقارن شده است با تربیت مجموعه عظیمی از نسل جدید جهادگرانی که در راه ایجاد عدالت و قیام به قسط تلاش می‌کنند. کار جهادی کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هر چه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است و این حرکت‌ها با هدایت رهبر عزیز انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) پایه و مایه اصلی حرکت جوانان در مسیر پیشرفت ایران اسلامی است.

در این لوح از تلاش‌های ارزشمند و خدمات خالصانه جهادگران انقلاب و نظام اسلامی و از همراهی و همدلی آنان و خانواده‌هایشان در راه دستیابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به محرومین و گسترش عدالت تجلیل شده است.

در این مراسم سیدامیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی جهاد سازندگی، سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت و جمعی از جهادگران حوزه‌های مختلف به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ورزش و جوانان، استاندار تهران، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و همچنین تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6481

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند