28 / 04 / 2024
01:30

دیدار مهم رهبران حماس و جهاد اسلامی با سیدحسن نصرالله

02:00183۰
منابع رسانه‌ای امروز، از دیدار مهم رهبران حماس و جهاد اسلامی فلسطین با دبیرکل حزب‌الله لبنان و بررسی تحولات جاری در فلسطین و مرزهای لبنان در حالی که ۱۹ روز از عملیات طوفان الاقصی گذشته، خبر دادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، امروز (چهارشنبه، ۲۵ اکتبر)، در نوزدهمین روز نبرد «طوفان الاقصی» میزبان «زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود.

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، در این دیدار، تحولات اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و تحولات پس از آن در کلیه سطوح، درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی بررسی شد.

بر اساس این گزارش، همچنین مواضع اتخاذ شده در سطح منطقه و بین‌المللی و آنچه که احزاب محور مقاومت باید در این مرحله حساس برای تحقق پیروزی حقیقی مقاومت در غزه و فلسطین و توقف تجاوزات خائنانه و وحشیانه علیه مردم مظلوم و استوار غزه و کرانه باختری انجام دهند، ارزیابی شد.

سید حسن نصرالله و رهبران مقاومت در این دیدار بر ادامه هماهنگی و پیگیری دائمی تحولات توافق کردند.

از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی علیه اشغالگران صهیونیست در هفتم اکتبر گذشته، این نخستین دیدار اعلامی نصرالله با رهبران مقاومت فلسطین است. «حسن فضل‌الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان چند روز پیش درباره مواضع سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله در خصوص عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌های مرزی در جنوب لبنان و اینکه او چرا تا این لحظه اقدام به سخنرانی نکرده اظهار داشت، سید نصرالله هر لحظه تحولات جنوب لبنان و غزه را دنبال می‌کند و همراه با فرماندهان میدانی مقاومت بر مدیریت نبرد نظارت دارد. سید حسن نصرالله کسی است که این نبرد را مدیریت می‌کند و برای هر احتمال و سناریویی آماده است.

پایان پیام/

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8568

702 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند