10 / 05 / 2024
16:39

دکتر جعفر صفرزاده اعلام کرد؛ ایده‌آل ماکو اولین تولیدکننده وصادرکننده دندان‌های مصنوعی درکشوربا بیش از۵۰ سال سابقه درخشان است/ ایده‌آل ماکو به عنوان عضو اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان توانسته استاندارد اروپا را با شماره و کد دریافت کند/ دندانپزشکان و مردم ازمحصول داخلی حمایت کنند

03:04179۰
مدیرعامل شرکت ایده‌آل ماکو گفت : شرکت ایده‌آل ماکو اولین تولیدکننده وصادرکننده دندان‌های مصنوعی در کشور با بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در حوزه دندانپزشکی است و به کشورهای چین، آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش و از طریق کانادا به آمریکا صادرات دارد.

دکتر جعفر صفرزاده مدیرعامل شرکت ایده‌آل ماکو اظهارداشت: شرکت ایده‌آل ماکو اولین تولیدکننده وصادرکننده دندان‌های مصنوعی در کشور است که بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در حوزه دندانپزشکی است و توانسته طی این مدت ضمن خودکفایی در این امر، محصولات خود را به کشورهای چین، آلمان، فرانسه، بلژیک، اتریش و از طریق کانادا به آمریکا صادر کرده است.

دکترصفرزاده تصریح کرد: شرکت ایده‌آل ماکو با بیش از ۱۵۰ نفر پرسنل و نزدیک به نیم قرن سابقه درخشان در خدمت جامعه دندانپزشکی بوده و هم اکنون نیز در این نمایشگاه حضور یافته‌ایم که تمامی بازدیدکنندگان از محصولات جدید ما استقبال کرده‌ و خوشبختانه با سفارش‌های بسیاری روبرو شده‌ایم.

وی ادامه داد: تنها راه خودکفایی و عدم نیاز به کشورهای دیگر تولید با کیفیت داخلی است و امروز ایده‌آل ماکو توانسته بیش از ۳۵۰ نمایندگی در سطح کشور و بیش از ۷۰ نمایندگی در کشور خارجی دایر کند.
مدیرعامل ایده‌آل ماکوابرازداشت: پرسنل و شرکای شرکت با اتحاد و یکدلی توانسته‌اند بیش از ۷۰۰ بازنشسته را مدیریت کنند که برای این شرکت خستگی‌ناپذیر بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه وزارت بهداشت و وزارت صنعت و معدن از بدو تاسیس حامی ایده‌آل ماکو بوده و امید است که با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم به نام جهش تولید، گام بلندی در حوزه تولید برداریم.

دکتر صفرزاده افزود: ایده‌آل ماکو از بدو تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان عضو اصلی آن بوده و کیفیت محصولات ما بقدری بالاست که توانسته استاندارد اروپا (CE) را با شماره و کد دریافت کند.

وی درپایان سخنان خود گفت: در حال حاضر نیز امید داریم که دندانپزشکان و مردم از این محصول داخلی حمایت کنند، چرا که مواد اولیه این دندان‌ها با نوع صادراتی آن یکسان است و خوشبختانه نام پدر دندان ایران را انجمن دندانپزشکی کل کشور را به اینجانب لقب داده‌اند که به لطف خدا و تلاش خودمان انجام گرفته است، البته برای رشد و توسعه بیشتر نیاز به حمایت دولت نیز داریم.

 

اطلاعات تماس با ما
آدرس: تهران ، میدان ولیعصر، ابتدای ضلع جنوبی بلوار کشاورز، پلاک ۲۲، طبقه ۵
تلفن: ۰۲۱۸۸۸۹۹۷۷۶

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8029

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند