28 / 04 / 2024
16:58

دکتر احمد عالی‌فر اعلام کرد؛ دنتوس قطعا انتخاب اول هردندانپزشک برای استفاده ازبالاترین سطح کیفیت و به‌ روزترین تکنولوژی است/ تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان دندانپزشکی درنظرگرفته‌ایم/آخرین دیدگاه‌ها دربخش ارگونومی درمحصول جدیدمان لحاظ شده است

12:56305۰
مدیرعامل شرکت دنتوس گفت : شرکت دنتوس با شعار «انتخاب اول هر دندانپزشک» به فعالیت خود ادامه داده و در تلاش برای بی‌نیاز کردن جامعه دندانپزشکی در بالاترین سطح ممکن خدمات دندانپزشکی محصولات خود را ارائه می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، دکتراحمد عالی‌فر مدیرعامل شرکت دنتوس اظهارداشت؛  شرکت دنتوس با شعار «انتخاب اول هر دندانپزشک» به فعالیت خود ادامه داده و در تلاش برای بی‌نیاز کردن جامعه دندانپزشکی در بالاترین سطح ممکن خدمات دندانپزشکی محصولات خود را ارائه می دهد. بنابراین دنتوس قطعا انتخاب اول هردندانپزشک است تا بتواند از بالاترین سطح کیفیت و به‌روزترین تکنولوژی و قابلیت‌ها استفاده کند.

دکترعالی‌فرتصریح کرد: ما محصولات جدیدی ارائه کرده‌ایم که با هدف برتری‌جویی نسبت به برندهای تراز اول دنیا قابلیت‌های پیشرفته‌تر و ارائه دستاوردهای بزرگ در صنعت دندانپزشکی کشور است.

وی عنوان داشت: آخرین دیدگاه‌ها در بخش ارگونومی در محصول جدیدمان لحاظ شده که توانسته چکیده‌ای از بالاترین تکنولوژی ممکن در صنعت دندانپزشکی را ارائه کند.

دکترعالی‌فر ابرازداشت: ما تسهیلات ویژه‌ای برای دانشجویان دندانپزشکی درنظر گرفته‌ایم که به همین سبب می‌توانند با مقایسه برندهای مختلف به تفاوت‌های این برند خاص پی ببرند.

وی در خصوص نوسانات نرخ ارز تاکید کرد: متاسفانه نوسانات بی‌رویه نرخ ارز سبب افزایش قیمت مواد اولیه شده و بدلیل عدم ارتباط بانک‌های ما با بانک‌های بین‌المللی، مشکلات بسیاری در این زمینه ایجاد شده و به همین سبب تمام تلاشمان را بکار بسته‌ایم تا بتوانیم این افزایش قیمت را مهار کرده که از این طریق رقابت محصولات داخلی با بین‌المللی امکانپذیر شود.
 

آدرس سایت : 

 dentus.ir

دفتر سینا سنتر : تهران – خیابان آزادی – بین خیابان رودکی و نواب – مجتمع تجهیزات دندانپزشکی سینا سنتر – طبقه اول واحد ۱ –  شرکت دنتوس

 تلفن گویا : ۶۲۸۰۸ -۰۲۱/ ۶۶۴۲۹۸۶۶-۰۲۱

 فکس : ۶۲۸۰۸ – ۰۲۱ داخلی ۹۰۲

 کدپستی : ۱۳۴۵۷۹۵۵۹۹

 ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳

 دفتر پاساژ کاوه : تهران – خیابان آزادی – روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران – مجتمع تجهیزات دندانپزشکی کاوه – پلاک ۲۴ – شرکت دنتوس

 تلفن گویا : ۶۲۸۰۸ -۰۲۱               ۶۶۴۲۹۸۶۶-۰۲۱

 فکس : ۶۲۸۰۸ – ۰۲۱ داخلی ۹۰۳

 کدپستی : ۱۳۱۳۶۵۴۶۸۴ 

  ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳

 صندوق پستی الکترونیک : info@dentusdental.com         dentus.info@gmail.com         sales@dentus.ir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7831

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند