06 / 05 / 2024
15:44

دکتر آرش فرامرزیان اعلام کرد؛ گل دارو ۴۰ سال سابقه در تولید داروهای طبیعی و مکمل‌های غذایی دارد/ در حال حاضر بیش از ۱۳۰ محصول با پروانه فعال را در بازار عرضه کرده‌ایم/ آموزش‌های صحیح داروهای سنتی همراه با مطالعات علمی پزشکان تاثیرمستقیمی بر سلامت جامعه دارد

24:00105۰
مدیرعامل شرکت گل دارو گفت : مزیت داروهای ما نسبت به نوع شیمیایی، عوارض کمتر آن است که پس از تهیه مورد تست‌های کلینیکی و بالینی قرار گرفته و میزان موثره دارو در آن براساس تحقیقات علمی محاسبه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، دکتر آرش فرامرزیان مدیرعامل شرکت گل دارو اظهارداشت؛  شرکت گل دارو با سابقه ۴۰ سال در تولید داروهای طبیعی و مکمل‌های غذایی فعالیت می‌کند. همچنین شرکت گل دارو عضو هیئت موسسین انجمن تولیدکنندگان گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی و انجمن جدید التاسیس داروهای طبیعی و سنتی ایران است.

وی افزود: بخش علمی شرکت گل دارو توسط پنج تن از اساتید دانشگاه اصفهان بنا نهاده شده که موجب پیوند علم و صنعت به معنای واقعی کلمه شده و در حال حاضر بیش از ۱۳۰ محصول با پروانه فعال را در بازار عرضه کرده‌ایم.

دکترفرامرزیان ادامه داد: حدود ۱۰ درصد از مواد اولیه داروهای طبیعی ما در زمین‌های کشاورزی خودمان کشت می‌شود و سایر مواد اولیه را از مرغوب‌ترین نوع آن در سطح کشور و بخشی هم از خارج از کشور جمع‌آوری کرده‌ و سپس به عنوان قرص، کپسول و شربت، پماد و ژل تهیه می‌کنیم.

وی ابرازداشت: مزیت داروهای ما نسبت به نوع شیمیایی، عوارض کمتر آن است که پس از تهیه مورد تست‌های کلینیکی و بالینی قرار گرفته و میزان موثره دارو در آن براساس تحقیقات علمی محاسبه شده که این نیز مزیت دیگری نسبت به تهیه نوع خام گیاهان از عطاری‌هاست که پس از محاسبه و فرموله کردن داروها، آن را به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت گل دارو تاکید کرد : بدلیل اینکه آموزش پزشکی معمولا بر روی داروهای شیمیایی انجام می‌شود، نیاز داریم تا پزشکان را در این حوزه آموزش دهیم که در همین زمینه نیز بازآموزی‌هایی در سراسر کشور برگزار شده، زیرا هیئت موسسین شرکت، همگی از دانشگاهیان قدیمی بوده که مایل به برگزاری این کلاس‌ها هستند.

وی درپایان سخنان خود گفت : وقتی این آموزش‌های صحیح داروهای سنتی همراه با مطالعات علمی به پزشکان ارائه شود، تاثیر مستقیمی بر سلامت جامعه دارد.

کرباسیان : خوشبختانه ضریب حضور شرکت گل دارو در داروخانه‌ها صددرصد است
دکترمژده کرباسیان مدیر بازرگانی شرکت گل دارو هم طی سخنانی اظهارداشت : پیرو سیاستی که توسط هیئت مدیره در سازمان صورت گرفته، چشم‌اندازهای اصلی صادرات که همواره در دستور کار ما بوده، ابتدا در حوزه کشورهای همسایه که از لحاظ اقلیم‌های آب و هوایی فقیرتر از ایران هستند، صورت گرفته که در نظر داریم در گام بعدی به کشورهای اروپایی نیز صادرات داشته باشیم.
وی تصریح کرد : همچنین، در حوزه دفاتر مرکزی، بغیر از اصفهان یک دفتر مرکزی نیز در تهران داریم و علاوه بر این دفاتر نمایندگی فروش هم در سراسر کشور توزیع شده که با توجه به توانمندی در حوزه پخش و توزیع دارو محصولات ما را به فروش می‌رسانند.
کرباسیان افزود: خوشبختانه ضریب حضور ما در داروخانه‌ها صددرصد است، بطوری که داروخانه‌ای در کشور وجود ندارد که چند قلم از محصولات گل دارو را نداشته باشد.
وی ادامه داد: در دوران کرونا نیز محصولات ویژه برند همچون قرص ایموستین، و قرص ویتامین C1000 جهت افزایش سیستم ایمنی مردم برای عبور از بحران ارائه شد

آدرس :  اصفهان کیلومتر ۷ جاده شیراز شهرک صنعتی صفه (شهرک آزمایش) پلاک۴۷ شرکت داروسازی گل دارو (محل روی نقشه)

دفتر تهران :

خیابان ستارخان-خیابان پاتریس لومومبا-خیابان شهید ملکوتی شرقی-خیابان امین جنوبی- نبش کوچه امید-پلاک ۴-طبقه سوم

فکس :

۳۶۵۴۱۳۷۱ – ۰۳۱

پست الکترونیک

info@goldaruco.com

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7834

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند