29 / 04 / 2024
01:08

در پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران (اتواکسپو تهران ۱۴۰۲) رونمایی شد؛ نامی خودرو نماینده فروش و خدمات پس از فروش نیسان (خودروهای ژاپنی) در ایران

04:060۰
شرکت نامی خودرو با معرفی سه خودروی نیسان ایکس تریل۲۰۲۳ ، سیلفی ۲۰۲۳ و کیکس ۲۰۲۳ در نمایشگاه خودرو تهران، تنوع قابل توجهی را در سبد محصولات خود ایجاد کرده تا پاسخگوی نیازهای متنوع مشتریان خودرو در ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، شرکت نامی خودرو به عنوان وارد کننده خودروهای ژاپنی به ایران، در پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران «اتواکسپو تهران ۱۴۰۲» از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب خودروهای جدید نیسان را به نمایش گذاشته است. محصولاتی که در زیر نگاهی به آنها می اندازیم

نیسان ایکس تریل ۲۰۲۳

خودروی نیسان ایکس تریل مدل ۲۰۲۳ یکی از محصولات ارائه شده است که برای نخستین بار در این نمایشگاه به نمایش عموم درآمده است. نیسان ایکس تریل یک خودروی کراس اوور پرطرفدار است که تاکنون چهار نسل از آن تولید و عرضه شده است. نسل چهارم این خودرو در سال ۲۰۲۱ با پلتفرم مشترک CMF-CD نیسان و رنو معرفی شده است.
ایکس تریل ۲۰۲۳ از یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری بهره می برد که با سیستم سوخت رسانی مستقیم و تزریق سوخت GDi، توانایی تولید ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۴۴ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک گیربکس بی دنده و الکترونیکی CVT به چرخ ها منتقل می شود. ایکس تریل از تعلیق جلو مک فرسون و عقب مولتی لینک بهره می برد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۸٫۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.از نظر امکانات رفاهی و ایمنی، نیسان ایکس تریل مجهز به سیستم های هوشمند کمک راننده نیسان است. همچنین امکاناتی مانند دکمه استارت، صندلی های برقی، سیستم صوتی بوز، نمایشگر لمسی، کلاستر دیجیتال و … از دیگر امکانات این خودرو به شمار می روند. در تست تصادف یورو ان سی ای پی، ایکس تریل موفق به کسب حداکثر امتیاز ۵ ستاره شده است.

نیسان سیلفی ۲۰۲۳

سدان سیلفی مدل ۲۰۲۳ با سیستم هیبریدی e-Power یکی دیگر از خودروهای نیسان که در این نمایشگاه به نمایش درآمده،  است. سیستم هیبریدی سیلفی شامل یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخاری است که با استفاده از یک موتور بنزینی ۱٫۲ لیتری به عنوان ژنراتور، تغذیه می شود. به این ترتیب، سیلفی e-Power عملا یک خودروی برقی با مصرف سوخت پایین است و مصرف سوخت ترکیبی سیلفی در شهر ۱٫۸ و در بزرگراه ۳٫۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. سیلفی مجهز به باتری لیتیوم یون ۳۸ کیلووات ساعتی است که از شارژ سریع پشتیبانی می کند. شتاب ۰-۱۰۰ این خودرو ۱۰٫۲ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.
نیسان کیکس ۲۰۲۳
کراس اوور کوچک کیکس سومین خودروی نیسان حاضر در نمایشگاه شهر آفتاب است. کیکس از موتور ۱٫۵ لیتری بنزینی چهار سیلندر بهره می برد که ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروی موتور از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. کیکس از تعلیق جلوی مک فرسون و عقب میله ای پیچشی بهره می برد و ترمزهای آن دیسکی است. سیکل مصرف سوخت ترکیبی کیکس ۶٫۵۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر و ظرفیت باک سوخت آن ۴۱ لیتر است.کیکس در بخش امکانات رفاهی نیز حرف زیادی برای گفتن دارد. این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع دو منطقه ای، ورود و استارت بدون کلید، صفحه نمایشگر لمسی اینفوتینمنت، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه و غیره است. در بخش ایمنی نیز کیکس مجهز به کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، کیسه هوای پرده ای و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی می باشد.

عکس های فیلم آلمانی ابوعلی سینا
عکس های فیلم آلمانی ابوعلی سینا
عکس های فیلم آلمانی ابوعلی سینا
عکس های فیلم آلمانی ابوعلی سینا
لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8790

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند