29 / 03 / 2024
12:42

حسین صادقیان اعلام کرد؛ چینی بهداشتی یاقوت (برند آداسا) طراح و تولید کننده انواع چینی بهداشتی باکیفیت است/ ما یکی ازبزرگ‌ترین کارخانۀ های تولید چینی بهداشتی کشورهستیم / برند آداسا در سراسرایران نمایندگی فعال دارد

11:001165۰
مدیر فروش چینی بهداشتی یاقوت (برند آداسا) گفت : شرکت چینی بهداشتی یاقوت یکی ازبزرگ‌ترین کارخانۀ های تولید چینی بهداشتی کشوراست و نقش مهمی در صنعت چینی بهداشتی درایران ایفا کرده و محصول را با بهترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید می کند.

به گزارش میدان خبری، حسین صادقیان مدیر فروش چینی بهداشتی یاقوت (برند آداسا) اظهارداشت: صنعت کاشی و سرامیک حدودا ۲۰  سال است که به اوج خود رسیده و شرکت ما نیز از ابتدا ساخت توالت فرنگی را برعهده داشت و پس از ۲  سال به تولید انبوه در زمینه سرویس بهداشتی رسیده است.

وی تصریح کرد : چینی بهداشتی یاقوت با طراحی و تولید انواع چینی بهداشتی باکیفیت به نیازهای داخلی پاسخ داده و بخشی از محصولاتش را به بازار کشورهای مختلف عرضه می کند. محصولاتی که در کف و دیوار و در ۵  مدل و در رنگ‌های سفید، طوسی، نسکافه‌ای، مشکی و آبی کاربنی تولید می‌گردند.

صادقیان با اشاره به اینکه برند آداسا در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد ابرازداشت: کارخانه چینی بهداشتی یاقوت با مساحت ۱۳ هزار مترمربع، در شهرک صنعتی بافق، یکی از کارخانه‌‎های مدرن‌ و مجهز تولید چینی بهداشتی ایران است که با تولید بیش ازیکهزارو ۵۰۰ قطعه چینی بهداشتی در سال، یکی ازبزرگ‌ترین کارخانۀ های تولید چینی بهداشتی کشور است و نقش مهمی در صنعت چینی بهداشتی در ایران ایفا کرده و محصول را با بهترین کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید کنیم.

وی افزود: با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز، ولی به جهت رفاه حال مشتریان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم و متاسفانه در راستای حمایت از تولید ملی، هیچ ارگانی از ما حمایت نکرده است و با محدودیت‌های فراوانی در این صنعت روبرو هستیم.

مدیر فروش چینی بهداشتی یاقوت درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه این کارخانه محصولات چینی بهداشتی نظیر توالت فرهنگی، روشویی کابینتی و … تولید می‌کند، گفت : محصولات این کارخانه توالت فرنگی است که به تهران، اصفهان، یزد، هرمزگان، خراسان و قم ارسال و با این کار و هدف ارزشمند توانسته کارآفرینی خوبی انجام دهد.

آدرس  : یزد ، کیلومتر ۸۰ جاده یزد_ بافق شهرک صنعتی بافق

 

تلفن : ۰۹۱۳۲۵۲۶۳۲۸

 

 

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6739

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند