14 / 05 / 2024
16:49

حسین رجبی اعلام کرد؛ هلدینــگ ســـتــارگان نیــک تولید کننده انواع مکملهای دارویی،غذایی و ورزشی است/ برند Genestar همیشه محبوب ورزشکاران بوده/ رضایت مصرف‌کنندگان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم

07:25130۰
مدیرگروه صنعتی ستارگان نیک گفت : شرکت صنعتی ستارگان نیک سالیان زیادی است که در زمینه تهیه و تولید مکمل‌های ورزشی فعالیت می‌کند و تلاش ما همواره بر آن بوده که تولیدی استاندارد و با کیفیت به ورزشکاران عرضه کنیم و رضایت مصرف‌کنندگان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، حسین رجبی مدیرگروه صنعتی ستارگان نیک( هلدینــگ ســـتــارگان نیــک) اظهارداشت؛  شرکت صنعتی ستارگان نیک سالیان زیادی است که در زمینه تهیه و تولید مکمل‌های ورزشی فعالیت می‌کند و تلاش ما همواره بر آن بوده که تولیدی استاندارد و با کیفیت به ورزشکاران عرضه کنیم و رضایت مصرف‌کنندگان را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی افزود: برند   Genestar همیشه محبوب ورزشکاران بوده و توانسته در سطح ورزش حرفه‌ای به جامعه ورزش خدمات بسیاری عرضه کند.

رجبی ادامه داد:  ما توسط سیستم پخش در سطح تمام داروخانه‌های کشور موجود است.

وی ابرازداشت : شرکت ما تاکنون اسپانسر تیم‌های ملی بوده و سالیان متمادی است که در مارکت ورزشی تیم‌های ورزشی مختلف همچون پرورش اندام، وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ و … حضور داریم، چرا که این مارکت منبع درآمد شرکت ستارگان نیک بوده و از سود حاصل از تولید مکمل‌ها، مبلغی را برای کمک به ورزشکاران در نظر گرفته‌ایم، چرا که همین ورزشکاران شریک ما هستند و از برند ما حمایت می‌کنند.

رجبی درپایان سخنان خود گفت : ما در شرکت ستارگان نیک تیم مارکت قوی به همراه مشاوران پزشکی ورزشی قوی‌ای داریم که مصرف‌کنندگان می‌توانند با مراجعه از طریق تلفن مشاوره رایگان دریافت کنند.

 

 

ارتباط با ما :

 

تهران – بزرگراه اشرفی اصفهانی ( جنوب به شمال ) بعد از مرزداران ، کوچه بینظیر ، پلاک ۱۷، طبقه ۵، واحد ۵۰۳، کد پستی ۱۴۶۱۷۴۶۸۵۸۰۲۱-۴۴۲۵۸۳۱۷ 

۰۲۱-۴۴۲۵۸۳۱۶

 

کارخانه : استان البرز ، شهرک دارویی برکت

 

کارخانه : استان گیلان ، صومعه سرا ، خیابان سرو یک

 

۰۱۳-۴۴۳۱۱۳۱۰

 

info@setaregannik.com

 

:

 

 

 

جدیدترین محصولات:

 

 

 

درباره ما:

هلدینگ صنایع دارو و مکملهای غذایی ستارگان نیک ( سهامی خاص)،

 فعالیت خود را در سال ۱۳۷۴ در زمینه تولید دارو ، مکملهای ورزشی ، غذایی و رژیمی با بهره گیری از کادری مجرب از متخصصان و محققان صنعت دارویی کشور آغاز کرد و در همان سال با اتکا به آخرین دستاوردهای علمی دنیا و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه و  با کیفیت وارداتی از معتبر ترین شرکتهای دارویی و مکمل سازی دنیا به تولید مکمل های غذایی-ورزشی با نام تجاری  VITA.P نمود.

در سال ۱۳۹۰ با نظارت و مشارکت شرکت Canadian Health Empire با هدف فرمولاسیون انواع دارو و مکملهای غذایی ، فضای تولید  کارخانه را مطابق با استانداردهای روز دنیا ،   GMP تولید دارو، مجهز به واحد آزمایشگاهی تخصصی و پیشرفته تاسیس نمود و به بهره برداری رساند .

انجام معتبرسازی فرآیند های تولید ، احراز کیفیت دستگاه ها و سیستم ها ، ارزیابی تأمین کنندگان مواد اولیه ،بازرسی های داخلی ، مدیریت شکایتها و فراخوانی محصول از جمله تلاشهای است که شرکت ستارگان نیک در جهت بالابردن کیفیت بهینه محصولات تولیدی خود انجام و آن را تضمین    می نماید .

آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت داروسازی ستارگان نیک شامل آزمایشگاه های مجهز میکروبیولوژی ، شیمیایی و کنترل حین تولید است که با بهره گیری از جدیدترین و مدرنترین تجهیزات آزمایشگاهی قادر به انجام کلیه آزمایش ها با کیفیت و دقت بالا مطابق با آخرین استانداردهای فارماکوپه جهانی و بر اساس اصول Good Labratory Practice(GLP) و استانداردهای ملی ایران است.

این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001 ,HACCP  و ISO 22000  شده است و در حال حاضر  دارای یکی از بهترین کارخانه های تولید دارو و مکمل در ایران و خاورمیانه و صاحب برندهای  Vita.P Genestar, Alamo, Pharma Mix ,VitaVit ,  ونیز Adrenalin در صنعت نوشیدنی های انرژی زا است .

هم اکنون سایت های تولید دارو و مکمل این شرکت در سه مجموعه شهرک داروسازی برکت ، شهرک صنعتی صومعه سرا در رشت و شهرک صنعتی عباس آباد فعال  می باشند .

این شرکت امیدوار است تا گامی بلند در راستای تعالی و پیشرفت سلامت جامعه بردارد و یکی از قابل اطمینان ترین شرکتهای ارائه دهنده محصولات متنوع  دارویی ، غذایی و درمانی در ایران باشد.

 ماموریت :

ارتقای سلامت و کیفیت زندگی از طریق تامین دسترسی سریع و آسان همه مردم جامعه به محصولات دارویی ، درمانی ، و غذایی مطمئن و با کیفیت .

چشم انداز :

  • ارزش‌آفرینی و یافتن نقش برتر در بازارهای داخلی و نفوذ در بازارهای خارجی
  • استفاده بهینه از منابع و فرصت های موجود
  • ایجاد انگیزه و ارتقاء توانمندی‌های شغلی کارکنان از طریق آموزش مستمر
  • متعهد در قبال ذینفعان  و پایبندی به ارزشهای اخلاقی و مسئولیتهای اجتماعی
  • هم‌افزا و متعالی، نوآور و دانش‌محور
  • یافتن جایگاه ممتاز در نظام سلامت  به عنوان شرکت الگو
  • نقش‌آفرینی سازنده در توسعه پایدار کشور

ارزش ها:

  • ارزش های محوری
  • مشتری مداری و تعهد به کیفیت
  • درستکاری و صداقت
  • شایسته گزینی و امنیت شغلی
  • نوآوری ، دقت و سرعت در انجام کارها
  • ایفای مسئولیت های اجتماعی و مشارکت در امور خیریه

انتهای خبر/ علی جواهرچی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=7908

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند