20 / 05 / 2024
18:39

جعفر چراغی اعلام کرد؛ شرکت قلم تابان هنر ۲۰ سال سابقه فعالیت درزمینه لوازم هنری،طراحی و معماری دارد/ متاسفانه درداخل کشورمان لوازم حرفه‌ای نقاشی تولید نمی‌شود/ نمایندگی ۱۵ برند بین‌المللی را داریم / سالیانه چندین ورکشاپ‌‌ مختلف درسطح دانشگاه‌ها برگزارمی‌کنیم

02:04108۰
مدیرعامل شرکت قلم تابان هنر گفت : شرکت قلم تابان هنر۲۰ سال سابقه در زمینه لوازم هنری ، تخصصی، طراحی و معماری دارد درواقع نمایندگی ۱۵ برند بین‌المللی را نیز در ایران بعهده دارد و بهترین محصولات تخصصی هنری را در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می‌دهد.

جعفر چراغی مدیرعامل شرکت قلم تابان هنر اظهارداشت :  شرکت قلم تابان هنر۲۰ سال سابقه در زمینه لوازم هنری ، تخصصی، طراحی و معماری دارد درواقع  نمایندگی ۱۵ برند بین‌المللی را نیز در ایران بعهده دارد و بهترین محصولات تخصصی هنری را در اختیار اساتید و دانشجویان قرار می‌دهد.

چراغی تصریح کرد : متاسفانه در داخل کشورمان لوازم حرفه‌ای نقاشی تولید نمی‌شود و تنها ۱۵ کارخانه درکل دنیااجناس هنری آرتیستی را تولید می کنند. ما امروز خوشبختانه توانسته‌ایم نمایندگی این کمپانی‌های بزرگ را اخذ کرده و محصولات آنها را در دسترس هنرمندان قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه محصولات شرکت قلم تابان هنر به تمام نقاط کشور ارسال می گردند ، عنوان داشت : سیستم کاری ما بدین شکل است که هم در بازار تهران شعبه داریم و هم شرکت بازرگانی داریم که مشتریان می‌توانند بصورت کلی و جزئی از ما خرید کنند.

مدیرعامل شرکت قلم تابان با اشاره به اینکه  محصولات ما در رشته‌های هنری و مهندسی استفاده می‌شوند، افزود: یکی از دلایل کیفیت ویژه محصولات ما آگاهی و اطلاعات بالا در مورد لوازم طراحی و نقاشی است .که این محصولات در یک پکیج خاص توزیع و سبب علاقمندی همکاران برای تهیه محصولات تخصصی طراحی ما شامل؛ کاغذ و مقوا، رنگ، قلمو، پرگار، راپید و کلیه ابزاری می شوند.

وی خاطرنشان کرد : فعالیت ما از ابتدای امر بدین شکل جامع و کامل نبود، بلکه ظرف ۱۰ سال توانستیم این برند را تهیه کنیم که خوشبختانه برندهای خارجی از این امر استقبال کردند.

چراغی ابرازداشت: معمولا سالیانه چندین بار ورکشاپ‌‌های مختلف در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌کنیم. همچنین در همایش‌های هنری به عنوان اسپانسر از جامعه هنری حمایت کرده و ابزارها را بصورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهیم.

وی بیان داشت: باتوجه به اینکه کشورهای همسایه این برندها را بصورت مجموعه کامل ندارند، صادرات محصول به کشورهای عراق، پاکستان و آذربایجان داریم.

مدیرعامل قلم تابان هنرتاکید کرد: ما با برندهای تومبو و یوشیدا از ژاپن، در زمینه کاغذ و مقوا با برند فابریانو، فاوینی و کوردینانس از ایتالیا، کاغذهای با کیفیت آرچ و کانسون فرانسه، در زمینه رنگ و قلمو نیز با برند دالررونی انگلیسی و مای‌مری ایتالیایی و …. همکاری می‌کنیم.

چراغی درپایان سخنان خود گفت : ما معمولا در نمایشگاه معتبر فرانکفورت شرکت کرده و در جلسات و میتینگ‌های برندهای برتر دنیا حضور پیدا می‌کنیم. ضمن اینکه در نمایشگاه های داخلی هم برای هرچه بهتر معرفی شدن و در دسترس بودن محصولات حضور فعالی داریم.

آدرس دفتر مرکزی: خیابان ۱۵ خرداد، بازار بین‌الحرمین، سرای بانک، زیرزمین، پلاک ۵
آدرس دفتر دوم: خیابان ۱۵ خرداد غربی، خیابان عدالتخواه، پلاک ۲۱، شرکت بازرگانی قلم تابان هنر
تلفن :

۰۹۹۱۰۸۰۶۰۳۸

۰۲۱۵۵۱۶۸۹۴۱

۰۲۱۵۵۱۶۸۵۷۰

انتهای خبر/ علی جواهرچی

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=8047

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند