28 / 03 / 2024
23:45

جزئیات حادثه سقوط سنگ ۳۰ مترمکعبی در روستای پیت‌سرا سوادکوه/ حادثه تلفات جانی نداشت

01:28346۰

فرماندار سوادکوه در تشریح حادثه سقوط سنگ ۳۰ مترمکعبی در روستای پیت‌سرا این شهرستان گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت.

به گزارش میدان خبری، سعید یزدانی فرماندار سوادکوه در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه ریزش سنگ در روستای پیت‌سرا اظهار داشت: ساعت ۸ صبح امروز بعد از تحویل سال نو، سنگ بزرگی به حجم ۳۰ متر مکعب از بالای کوه به داخل روستای پیت‌سرای سوادکوه سقوط می‌کند؛ خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است، البته باید توجه داشت که این روستا به‌دلیل آنکه منطقه رانشی و لغزشی است، سابقه سقوط سنگ داشته است.

وی با بیان اینکه از چند روز قبل هشدار های لازم به ساکنین و احتمال خطر داده شده و نیز تخلیه مناطق و مناطق نیز انجام شده بود، افزود: در این حادثه یک سنگ بزرگ به حجم ۳۰ متر مکعب از ارتفاع یک‌هزار متری سقوط می‌کند که در اثر این حادثه ۱۰ واحد مسکونی، ۲ واحد دامداری و پل ارتباطی بین دو روستا کاملاً تخریب شده است.

فرماندار سوادکوه در ادامه با بیان اینکه سقوط این سنگ سبب شد چهار دستگاه خودرو شامل پیکان و پژو کاملاً تخریب شود، خاطرنشان کرد: این روستا ۴۰ خانوار دارد، در اثر این حادثه برق و آب تمام خانوارهای این روستا قطع شد.

یزدانی تصریح کرد: نیروهای امدادی شامل هلال‌احمر و اورژانس از صبح امروز در منطقه مستقر شده و همچنین با حضور بنیاد مسکن و راهداری در حال احداث پل موقت هستیم تا ارتباط بین شرق و غرب روستا نیز برقرار شود.

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=4579

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند