06 / 05 / 2024
00:24

جاوید جعفرزاده اعلام کرد؛ جاوین اولین و تنها فرانچایر درحوزه املاک و مسکن است/ ۲۵ درصد گردش مالی کشور درحوزه ساختمان انجام می‌شود/ تنها راه‌حل مقابله با گرانی مسکن عرضه بالای آن است/ متاسفانه بازار ارز تاثیر مستقیمی بر حوزه مسکن دارد

03:03171۰
مدیرعامل مجموعه جاوین گفت : درحدود ۲۵ درصد گردش مالی کشوردرحوزه ساختمان انجام می‌شود و با توجه به علاقه ایرانیان به این حوزه پولساز ولی متاسفانه بازار ارز تاثیر مستقیمی بر این حوزه می‌گذارد .

به گزارش میدان خبری، جاوید جعفرزاده مدیرعامل مجموعه جاوین اظهارداشت : نزدیک به ۱۸ سال است در حوزه املاک ومستغلات مشغول به کار هستم و در این مدت  از بیزینس املاک‌های دنیا همچون کیلر ویلیامز و ویمکس برای پیشرفت در این حوزه الگوبرداری کرده‌ایم که در حال حاضر موفق به اخذ اولین فرانچایر در حوزه املاک و مسکن و شده‌ایم و گام‌های بزرگی در حوزه متاورس نیز برداشته‌ایم.

جعفرزاده عنوان داشت : ما درخصوص سیستماتیک کردن حوزه املاک، یکسری بانک‌های خاص را دراین حوزه برای پرسنل دفاتر املاک ومشتریان شناسایی کرده و تلاش کرده‌ایم تا چالش‌های پیش رو را با ابزار، اسناد و افراد، پوشش داده و مشکلات را برطرف سازیم تا مجموعه استانداردی را در حوزه املاک و مستغلات در کشور داشته باشیم.

وی افزود: در حدود ۲۵ درصد گردش مالی کشور درحوزه ساختمان انجام می‌شود و با توجه به علاقه ایرانیان به این حوزه پولساز ولی متاسفانه بازار ارز تاثیر مستقیمی بر این حوزه می‌گذارد و تنها راه چاره این است که با فرآیند استانداردسازی بتوانیم کیفیت حوزه املاک را در حوزه خدمات، انتخاب ملک و قیمت‌گذاری ملک استاندارد و واقعی کنیم و موجب افزایش عرضه توسط شویم و شرایط را برای کارآفرینان حوزه املاک تسهیل کنیم.

مدیرعامل مجموعه جاوین ابرازداشت: در چند ساله گذشته در حوزه املاک ستانداردسازی خدمات را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و با چابک‌سازی و سیستم‌سازی دفاتر املاک و به خدمت گرفتن ۱۰ نفر برای کارهای سیستماتیک و اجرایی یک مجموعه توسط دفتر مرکزی با کیفیت بالا به فرانچایزها کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: برخلاف تصور عموم جامعه، پس از فروش ملک خدمات ما همچنان ادامه دارد و در این خصوص یک واحد مستقل بنام after cells برای مشتریان در نظر گرفته‌ایم که به پشتیبانی یک وکیل پایه یک و مدیران دفتر به مشتریان خدمات می‌دهند و به هنگام تخلف مالک یا مستاجر مشاوره حقوقی رایگان و دادخواست و لایحه وزین توسط وکلا ارائه می‌گردد.
جعفرزاده خاطرنشان کرد: دفاتر مرکزی ما در شهرهای تهران، کرج، اهواز، یزد، هرمزگان و … دایر می‌باشند وتلاش می کنیم که بتوانیم خدمات رسانی خوبی برای هموطنان عزیزمان داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود گفت : تنها راه‌حل گرانی ملک، کاهش دستوری قیمت نیست، بلکه راه حل این گرانی، عرضه بالای مسکن است و اگر ملک از کالای سرمایه‌ای و جامد تبدیل به کالای مصرفی شود، مشکل قیمت برطرف می‌گردد. بطوری که در کشوری همچون ترکیه این مسئله به وضوح مشاهده شده و این هلدینگ‌ها درپی کاهش هزینه تمام شده هستند که متاسفانه این هماهنگی و کار تیمی در کشورمان وجود ندارد.

تلفن: ۰۹۱۶۲۳۰۰۴۹۰
وب‌سایت:  jawin.co

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=6682

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند