26 / 04 / 2024
22:13

تولیت آستان قدس: اربعین حسینی یک پدیده الهی و غیرقابل توصیف است؛ دشمنان اخبار اربعین را منعکس نمی‌کنند

01:21358۰

به گزارش میدان خبری، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی صبح امروز در مراسم آغازین موکب‌داران اربعین در تالار قدس حرم منور رضوی اظهار داشت: همایش اربعین حسینی یک پدیده الهی و البته غیرقابل توصیف است و حضور میلیون‌ها نفر در این راهپیمایی و همایش عظیم بیانگر این مسئله است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: قطعا نمی‌توان حضور میلیون‌ها نفر در راهپیمایی اربعین را در قالب کلمات توصیف کرد و این در شرایطی است که این راهپیمایی با کمترین امکانات صورت می‌گیرد و زائران بسیاری سختی راه را به جان می‌خرند.

مروی بیان کرد: اربعین حسینی رنگ خدا، عرصه تحول، رنگین کمان حضور ادیان و مذاهب مختلف، پیام آور مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم و حقیقت است.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه اربعین تمام کانون توجه ما را متوجه ولایت و امامت می‌کند تاکید کرد: تنها راه بهره‌گیری از هدایت مدنظر قرآن پیروی از مسیر امامت و ولایت است.

مروی خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمنان ما تمام تلاش خود را معطوف این مسئله کرده‌اند که ذهن مردم را از این همایش و راهپیمایی عظیم دور و منحرف کنند و به همین دلیل است که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین را منعکس نمی‌کنند.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: اربعین تجلی‌گاه برادری و ایثار و مهربانی و همدردی است و همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند باید شکرگزار اربعین باشیم؛ همچنین به فرموده ایشان باید مراقب باشیم نظام و قوانین خاص این مراسم را رعایت کنیم.

لینک کوتاه
https://meydanekhabari.ir/?p=2896

702 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند